שבת ב16:00: מ.ס אשדוד תמשיך במסע ההיחלצות?

שבת ב16:00: מ.ס אשדוד תמשיך במסע ההיחלצות?

אחרי שהשתחררה במעט  מאזור הקו האדום, תארח מחר ( שבת, 16:00) מ.ס אשדוד של רוני אוואט ויוסי מזרחי את הפועל כפר סבא של שרון מימר, לפתיחת המחזור ה18 בליגת העל.

האדומים-צהובים שמגיעים אחרי שני ניצחונות ליגה, האחרון ביום רביעי האחרון בסמי עופר על הפועל חיפה, יודעים שמטרת ההמשכיות בהחלט ריאלית בשבת הקרובה.
כזכור, בסיבוב הראשון כששתי הקבוצות נפגשו ב"לויטה" גברה הקבוצה מהשרון 1-0 משער נהדר של טל איילה במספרת.
בפן המקצועי לקראת המשחק, מי שצפוי לקבל את חולצת ההרכב הראשון כבר בפרימרייה שלו במועדון מעיר הנמל, הוא החלוץ הברזילאי לוסיו שערך אתמול את אימונו הראשון בקבוצה.

מנגד מיקי סירושטיין החולה צפוי להעדר, ומי שיתפוס את מקומו הוא הבלם הצעיר ניר ברדע, שעשה עבודה טובה במשחקים בהם נטל חלק. מי שעוד ייעדר הוא הקשר האחורי תום מונד, שבצוות המקצועי יש חשש שמחלת הנשיקה שפקדה אותו בתחילת העונה, תוקפת אותו שוב. מי שיפתח במקומו במרכז הקישור הוא חן עזריאל, ששיחק כך גם נגד אשקלון במשחק הבית האחרון. תום בן זקן המגן הימני יחזור להרכב, ואילו אור אינברום המורחק יראה את המשחק מהיציע.

בנושא הרכש, בקבוצה קרובים לצירופו של קשר מכבי חיפה עטאא גאבר. טיוטות כבר הוחלפו עם מכבי חיפה ובמועדון הדרומי מקויים כי גאבר יגיע ויהיה שחקן מ.ס אשדוד כבר מהשבוע הבא.

הרכב משוער: ג'רפי, בן זקן, אלחמיד, ברדע, ברוסיץ', בקל( קינדה), עזריאל, מושל, מנגה( דין דוד), דן ביטון, לוסיו.

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*