כדוריד: אשדוד גוברת על רחובות

כדוריד: אשדוד גוברת על רחובות

הפועל אשדוד מנצחת היום את עירוני רחובות 37-33 ומסמנת עוד וי חשוב בדרך להתמקמות בצמרת הגבוהה. המשחק נפתח בטקס פרידה משחקן הקבוצה בשנתיים האחרונות גיל כרמין שקיבל מגן הוקרה על תרומתו לקבוצה. מתחילת המשחק נראה היה ששתי הקבוצות חושבות בעיקר על התקפה והתוצאה אכן הוכיחה זאת.

הגנה נרפית מצד שתי הקבוצות הובילו לשערים קלים בשני הצדדים אך למרות זאת ידיהם של האדומים הייתה על העליונה ובמחצית , יתרון 21-15 לאדומים. המחצית השנייה נפתחה בסערה מבחינת הרחובותים שהצליחו לנגוס בפער עם ריצה של 5-1, 22-20 לאחר 38 דקות.

אשדוד ידעה שאסור לה למעוד במשחק שעל הנייר היא חייבת לנצח ולקראת דקות הסיום לחצה על הגז והכריעה את המשחק לטובתה 37-33 והיא כבר במאזן של 4 ניצחונות ותיקו לאחר 5 משחקים וממוקמת במקום השני נקודה בלבד ממכבי ת"א הראשונה והמושלמת.

קריבוקאפיץ שוב הוכיח שהוא אחד הזרים האיכותיים שיש בליגה עם 9 שערים, אדיר כהן הצעיר, שפתח לראשונה בהרכב הראה יכולת טובה עם 5 שערים, טיאומיר דודר ובר מסורי עם 5 שערים ויכולת מצוינת בהתקפה, דדי פרץ עם 4 שערים חשובים והמון לחימה על המגרש, יוסי ביטרמן וברק עמר סיימו עם 3 שערים כ"א , מיכאל גרברניק, ישראל ביטרמן ואורן מאירוביץ(כן השוער) עם גול אחד כ"א. הליגה תצא לפגרה ותשוב ב11.11 למשחק חוץ קשה בת"א מול אס"א המקומית.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*