אשדוד איבדה את האליפות במשחק צמוד

אשדוד איבדה את האליפות במשחק צמוד

זה היה הכי צמוד ודרמטי שיכול להיות, כיאה לסדרת גמר בין שתי אלופות מהשנים האחרונות, ובסופו של דבר זה הסתיים לטובת הקבוצה הביתית. מכבי ראשל"צ היא אלופת המדינה בכדוריד לאחר שניצחה היום (שישי) 25:26 במשחק החמישי והאחרון של סדרת הגמר את הפועל אשדוד, האלופה היוצאת.

ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי ומנכ״ל רשות הספורט באשדוד מר יורם אסרף באו לעודד מקרוב וקיוו לחזור עם דאבל – צלחת אליפות בנוסף לגביע שכבר חונה באשדוד, אך ריפיון קל בסוף המשחק של האדומים שלנו מנע זאת מהם.

בהודעה שהוציא ראש העיר אמר:

ברכות לקבוצת הפועל אשדוד בכדוריד, מחזיקת גביע המדינה (שנה שלישית ברציפות), מחזיקת גביע ווינר, ועל התואר סגנית אלופה המדינה לעונת 2022-23

קבוצת הכדוריד שלנו הפועל אשדוד, שלאחר עונה נהדרת בה זכתה בגביע המדינה וגביע ווינר, הצליחה לחזור מפיגור של 2:0 ל-2:2 בסדרת הגמר מול מכבי ראשל״צ, הפסידה היום במשחק החמישי בהפרש של שער אחד בלבד, והוכתרה כסגנית אלופת המדינה.

על הדרך המופלאה שאתם עושים בעשור האחרון, עם אליפויות מדינה וגביעי מדינה, ומאות בני נוער שמקבלים מיכם חינוך ואהבה לספורט הכדוריד, אני מבקש להודות לעופר קושמרו יו״ר הנהלת הקבוצה הנמרץ ולחברי ההנהלה, לאוהדים האוהבים והמסורים, ולמאמן ולשחקנים הנפלאים שהעניקו לנו במהלך כל השנה ובמשחק היום חווית ספורט מקצועית ומלאה הנאה.
בשבילנו אתם אלופים!

 

 

הצהובים מעיר היין הניפו את הצלחת בפעם ה-17 בתולדות המועדון, רק אליפות אחת פחות מהשיאנית הפועל ראשל"צ, היריבה העירונית. למרות שאיבדו את היתרון 0:2 בסדרה (ניצחונות 29:32 ו-26:29) לאחר שהפסידו את שני המשחקים האחרונים (35:33 ו-28:24), הפעם באולמם הביתי 'בית מכבי' הם עשו את המוטל עליהם. כזכור, החבורה של ג'ו מתתיה סיימה את העונה הסדירה במקום השלישי בטבלה, בעוד זו מאשדוד סיימה חמישית, אז קיבלנו עונה מאוד לא צפויה עם סיומת גדולה – על חודו של שער.
בצד המפסיד, החניכים של אנדראה ווקייביץ', שזכו העונה בגביע ווינר ובגביע המדינה, עשו הכל כדי לחזור לעניינים בסדרה והשוו ל-2:2, אבל במשחק החמישי הם בעיקר רדפו אחרי המארחת, שהובילה בחלקים גדולים של ההתמודדות בהפרש של שער או שניים. עם הגנות חזקות, ושוערים ביום מצוין בשני הצדדים, בסופו של דבר זה נחתם עם פער של שער בודד, בדיוק כמו שאנחנו אוהבים. ירמי סידי נבחר ל-MVP עם 8 שערים ו-12 אסיסטים, ובסך הכל רשם סדרה פנטסטית (42 שערים ו-50 אסיסטים). איוון קראצ'יץ' הקפטן קיבל את הכבוד להניף.
פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*