יתאוששו מול מכבי? מ.ס אשדוד מתארחת אצל מכבי תל אביב

יתאוששו מול מכבי? מ.ס אשדוד מתארחת אצל מכבי תל אביב

כשהיא סוחבת ארבעה משחקי ליגה ללא ניצחון, תצא (שבת, 18:15) מועדון ספורט אשדוד, לאחד ממשחקי החוץ הקשים שיש בליגת העל, מול סגנית האלופה מכבי תל אביב, באצטדיונה הביתי שבנתניה.

במועדון הדרומי יודעים כי העובדה שמכבי תל אביב מגיעה כמעין "חיה פצועה" אל ההתמודדות, לאחר שרחוקה מלהרשים וסיימה רק בתוצאת תיקו מאכזבת את משחקה מול הפועל כפר סבא בשבוע שעבר, דווקא תדרבן יתר על המידה את השחקנים בצהוב על מנת להשיג סוף כל סוף את הניצחון המיוחל.

במהלך האימון המסכם הבוקר (שישי) תירגלו צמד המאמנים אוואט ומזרחי מערכים שונים לקראת המשחק, כשלפרקים גם ניר ברדע הבלם הצעיר תורגל בהרכב בצוותא עם אלחמיד וסירושטיין, אך עושה רושם שבסופו של דבר מרכז ההגנה לא ישתנה. מי שאמור לחזור לסגל ולהרכב הפותח הוא הקשר בעל האוריינטציה ההתקפית,אור אינברום, אשר לא היה בסגל במשחק התיקו בשבוע שעבר מול קריית שמונה.
במהלך האימון ניסה המאמן רוני אוואט לתרגל הנעת כדור מסודרת בין שחקני ההרכב הראשון, במטרה למעוד כמה שפחות, אם בכלל מול שחקני ההתקפה הרבים של המאמן שוטא ארבלדזה.

גם יוסי מזרחי שהעביר חלק נכבד מהאימון נראה היה כריזמטי, והכניס לא מעט מוטיבציה בקרב הבחורים הצעירים מעיר הנמל, על כך שניתן לנצח מחר את המשחק.

לפרטים על פסטיבל הבירה הקליקו עכשיו

לפרטים על פסטיבל הבירה הקליקו עכשיו

חדשות טובות שמגיעות מבחינתם של האדומים-צהובים, נוגעות לעניין גדי קינדה. הקשר הצעיר שמחלים אט-אט מהפציעה הקשה שפקדה אותו אי שם בתחילת העונה, נכנס לקצב אימונים, ובמהלך השבועיים הקרובים צפוי לחזור לכשירות מלאה ולשרת את אוואט גם במישור הסגל.
מי שעוד נכח באימון וממשיך להתאמן עם הקבוצה הוא הבלם הברזילאי ניבאלדו, שכאמור ממתן לפתיחת מועד חלון העברות כדי להשלים את העזיבה אל הקבוצה המתחדשת של בני בן זקן בקטמון.

אוואט שדואג גם בעקבות מצבו של אביו השוהה בבית החולים, אמר לאחר האימון המסכם " בליגה הזאת כל משחק הוא קשה. מכבי זו חיה פצועה שתגיע מחר ויש לה כל כך הרבה איכות. אנחנו נצטרך להיות בשיאנו אם נרצה לחשוב על תוצאה טובה מהמשחק מחר. מכבי תל אביב זו קבוצה שיכולה לשחק בכמה שיטות משחק שונות, ובכל אחת מהן היא תהיה עדיפה".

" אנחנו יודעים שעכשיו מכבי קצת בתקופה פחות טובה. אך אני אישית לפחות בטוח שזה הולך להיות משחק יותר קשה דווקא בגלל המצב שאיתו הם מגיעים. נצטרך לבוא דרוכים מאוד על מנת שנוכל לקחת את הנקודות מחר" כך סיכם הקשר האחורי תום מונד, שעד כה נחשב לבין השחקנים היציבים לטובה של המועדון הדרומי.

לקראת המשחק מחר חשוב לדעת, שניצחון הליגה האחרון של מ.ס אשדוד על האמפריה החזקה מתל אביב, היה אי שם בנובמבר 2004, לפני יותר מ12 שנים. אז מושיקו מישאלוב כבש לשערו הוא והכריע את המשחק.

בנוסף הנתון המדאיג איתו מגיעה החבורה מעיר הנמל למשחק, שעד כה העונה כבשה אשדוד רק שער חוץ אחד בליגה, אותו שער ניצחון של בנצי מושל מול סכנין, אמור להדאיג גם כן את רוני אוואט לקראת מחר.

הרכב משוער: ג'רפי, בן זקן,אלחמיד,סירושטיין,ברוסיץ', בקל, מונד, אינברום, מושל, זריהן, עזריאל.

 

לפרטים על פסטיבל הבירה הקליקו עכשיו

לפרטים על פסטיבל הבירה הקליקו עכשיו

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*