יצליחו לעצור את הקטר מהנגב?

יצליחו לעצור את הקטר מהנגב?

לאחר היום הלא פשוט אמש, כשבעל הבית שלה בשנים האחרונות ג'קי בן זקן נכנס לתקופת מאסר, מועדון ספורט אשדוד חוזרת ומתמקדת שוב בפן המקצועי. הקבוצה של רוני אוואט ויוסי מזרחי נמצאת בתקופה נהדרת מבחינתה, עם שישה משחקי ליגה ללא הפסד ועוד שניים בגביע הטוטו, ומחר(שבת,20:30), תצא הקבוצה מעיר הנמל הדרומית לדרבי דרומי מול הקבוצה הטובה ביותר בכדורגל הישראלי, האלופה ומוליכת הטבלה הפועל באר שבע.

למרות המפגש הקשה מול הקבוצה מבירת הנגב שממשיכה את היכולת האדירה שלה מפתיחת העונה, רוני אוואט מגיע בגישה חיובית לקראת המשחק באצטדיון "טרנר".
המאמן הצעיר התייחס השבוע בנוגע למשחק הקרוב, ואמר " באר שבע נמצאת במומנטום הכי טוב שיכול להיות. אם הייתי יכול הייתי מכתיר אותה כבר עתה לאלופי המדינה. אנו נבוא לשחק את הכדורגל הרגיל שלנו במטרה לעשות את המירב. צריך לזכור שבכדורגל הכל יכול להיות".

מבחינת הצד המקצועי למשחק, עדיין ישנה התלבטות עבורו של המאמן האשדודי האם לשנות מן המערך שהציג יכולת טובה במשחקים האחרונים בהם הקבוצה לא הפסידה, או האם לשנות ולעבות את מרכז הקישור על מנת להתאים את מצבת שחקניו לקראת היריבה החזקה.

אם אכן יוחלט להרכיב שחקן מרכז קישור נוסף להרכב, הרי שזה יהיה משה אוחיון הווטרן הוותיק, שאמנם לא קיבל יותר מדי דקות משחק במחזורים האחרונים, אך הצבה שלו לצידם של תום מונד ורועי בקל עלולה מאוד להקשות על חניכיו של ברק בכר.
מי שעבורו תהיה התרגשות גדולה לעלות מחר על כר הדשא באצטדיון "טרנר" הוא הקשר הצעיר דן ביטון, שכאמור עשה ביום האחרון של חלון העברות את הדרך לעיר הנמל, בעסקה שהעבירה לבאר שבעיים את מיכאל אוחנה, שהאחרון צפוי לעלות מחר בהרכבה של המארחים. לגבי ביטון, הוא כנראה ייאלץ לחכות ולקבל את ההזדמנות שלו מספסל המחליפים.

אחד הנתונים המעניינים לקראת המשחק, נובע מכך שמ.ס אשדוד, היא הקבוצה היחידה בכדורגל הישראלי שהצליחה לחזור מהאצטדיון החדש בבאר שבע עם ניצחון ב90 דקות.

אז נכון, זה קרה בשלב הבתים של גביע הטוטו, ונכון באר שבע לא הייתה בהרכב החזק ביותר שלה, אבל עדיין זה נוטע שביב נוסף של תקווה עבורם של החבורה הצעירה מאשדוד, שניתן לעשות זאת גם מחר. את השער באותו משחק אגב, כבש דין דויד שרק לפני שבוע הרשית שער נהדר מול מכבי חיפה שהספיק רק לתיקו ביתי.
הרכב משוער: ג'רפי, בן זקן, אלחמיד, איבקוביץ', סירושטיין, ברוסיץ', בקל, מונד, אוחיון(בנצי מושל), דין דויד, , ניב זריהן.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*