ימים קשים של כדורסל

ימים קשים של כדורסל

עוד לפני המשחק היה נראה שמשהו לא טוב קורה בהיכל הקריה, נוכחות דלילה של אוהדי אשדוד וחוסר נוכחות כללי של אוהדי קרית גת העלימו את הזוהר שאפף את משחקי הקבוצה בשני הסיבובים הראשונים של הליגה.

המשחק עצמו שהתנהל בעצלתיים, ללא ברק וללא רוח לחימה התנהל צמוד לכל אורכו עם סקור נמוך ואחוזי קליעה נמוכים לשתי הקבוצות. מכבי אשדוד באר טוביה לא הגיעה למשחק ובעצם המשיכה את המומנטום מהשבוע הקודם בירושלים, זה לא סוד שאשדוד נמצאת בסוג של משבר שבמידה ולא יגיע שינוי מהותי ברוח הקבוצי היא יכולה בשלב ראשון לשכוח מהפלייאוף העליון ולהישאר במקרה הטוב בביטחה עונה בליגה כשהיא ״עשתה את שלה״ בגביע ותישאר שוב עם הסימפטיה.

צביקה שרף שנחשב לאיש של משברים או כזה שמוציא ממשברים יצטרך להיקרא לדגל כדי להוציא את העגלה הצהובה מן הבוץ, סביר להניח שזה לא יקרה בשבוע הבא מול מכבי ת״א בהיכל מנורה מבטחים אך מיד אחרי יצטרך צביקה לנצח משחקים שהם באיזור הצבע המסוכן של מרכז ותחתית הטבלה.

על המשחק מול קרית גת אין הרבה מה להרחיב, עוד משחק שהיה תלוי ברובו במכבי אשדוד באר טוביה והתפספס, ככל הנראה בגלל סיבות שקשורות בחדר ההלבשה ופחות בגלל יכולת מקצועית, הסכסוך הפומבי בין אייזאה סוואן כוכב הקבוצה והמאמן הוכיחו שצחוקים כבר לא רצים בחדר ההלבשה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*