יכולת אפסית: עוד משחק ללא ניצחון למ.ס אשדוד

יכולת אפסית: עוד משחק ללא ניצחון למ.ס אשדוד

לאחרונה נשמעו לא מעט בעיות בין אמהות העיר אשדוד, לגבי העניין שהן לא מצליחות להרדים את ילדיהם הקטנים, ומחפשות לא מעט פתרונות. אולי כדאי לאותם הורים מודאגים ללקט את הפתרון מקבוצת הכדורגל של מ.ס אשדוד, לאחר שזאת סיימה את משחקה הערב (שבת), מול הפועל רעננה ב0-0 משמים באצטדיון בנתניה.

קצת נתונים מדאיגים שנוכל לרכוש מהאדומים-צהובים של רוני אוואט, מתחילים בזאת שהתיקו המאופס אמש, היה השלישי מתחילת העונה,והשני ברציפות, בה הקבוצה לא כובשת ולא סופגת. ובכלל משחק חמישי מתוך שמונה, שמ.ס אשדוד לא כובשת שער, ונמצאת במאזן די עלוב של ארבעה שערים וארבע נקודות מתוך 8 המחזורים הראשונים, ועדיין מתבוננת על כל קבוצות ליגל העל מלמטה, מהמקום האחרון בטבלה. נקודת האור היחידה היא בנוגע לחוליית ההגנה, שהשילוב בין אלחמד לסירושטיין במרכז ההגנה, שוב נראה טוב.

המשחק עצמו מההתחלה התחיל בקצב לא מבטיח, לא רק מ.ס אשדוד ביזתה את המונח "כדורגל" על הדשא. גם האדומים של חיים סילבס לא בדיוק תרמו לאווירה מהנה עבור מאוד בודדים של אוהדים שתרמו את חלקם והגיעו לצפות בהתמודדות.

מצד אחד הפועל רעננה ניצור מצבים מעניינים מנסיונות של מוחמד שאכר חלוצם הלוהט שלא צלחו, ומנגד ניסיון של ניב זריהן שהלך לעמוד השער, ועוד נגיחה של דין דויד שהלכה החוצה, היו היחידים בצד האשדודי.

דבר נוסף שאולי שווה לשים עליו את העין, הוא שלקבוצה של רוני אוואט כנראה פשוט לא הולך באזור השרון, שני המשחקים החלשים ביותר של הקבוצה העונה, היו מול רעננה וכפר סבא בחוץ. אבל ברור שמלבד תיאוריה פיקנטרית זה כלום ושום דבר.

בשבוע הבא תגיע הפועל תל אביב לאצטדיון היא' במשחק שייערך בשבת בשעה 17:30. קשה לראות את החבורה של אוואט משיגה שלוש נקודות, כשלאחר המשחק תצא הליגה לפגרת נבחרת נוספת.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*