הערב ב19:00 מ.ס אשדוד מארחת את מכבי פתח תקוה

הערב ב19:00 מ.ס אשדוד מארחת את מכבי פתח תקוה

"לשים את המשחק מול הפועל באר שבע בצד". זאת ההרגשה עימה יעלו שחקני מועדון ספורט הערב, למשחק הבית באצטדיון היא' מול מכבי פתח תקווה.
הקבוצה מעיר הנמל הדרומית שחזרה לטיבה בחודש וחצי האחרונים, והחלה סוף סוף לצבור ניצחונות שגרמו לעלייה מהקו האדום, חוותה שבוע לא פשוט מבחינתה עם הכניסה בחמישי שעבר של בעל הבית בשנים האחרונות, ג'קי בן זקן לבית הסוהר, והמשיכה עם התבוסה המוחצת בשבת האחרונה להפועל באר שבע באצטדיון טרנר.

רוני אוואט ויוסי מזרחי יודעים שהיריבה שתגיע לאצטדיון היא' הערב (א׳), תהיה אולי לא פחות חזקה. מכבי פתח תקווה אמנם נמצאת בתקופה פחות טובה מבחינתה, בטח לאחר פתיחת העונה המרשימה, אך מנגד המלאבסים עושים כהרגלם חיים קשים לכל קבוצה בליגה.

במהלך האימון בשישי אוואט עצמו לא תירגל כבדרך כלל את ההרכב הראשון לקראת המשחק, אך המאמן הצעיר צפוי לשוב במשחק הקרוב עם אותו ההרכב שפתח במהלך החודש האחרון במשחקי הליגה מול סכנין ומכבי חיפה, מה שאומר שיצחק אספה הצעיר אשר קיבל את חולצת ההרכב הראשון מול הפועל באר שבע במחזור הקודם, ישוב אל ספסל המחליפים.

msa_pnimi

מי שנעדר מאימון הקבוצה היה המגן הימני והקפטן תום בן זקן, שנסע לפגוש את אביו השוהה במעצר. רוני אוואט התייחס בסיום האימון לקראת היריבה הקשוחה מפתח תקווה, ואמר " היה ברור לי שלאחר המשחק בבאר שבע,הייתי צריך לקחת את השחקנים ולהרים אותם. מכבי פתח תקווה זו קבוצה מצויינת, גם אם לא בהכרח השמות של השחקנים שלהם הם מבריקים ונוצצים. הם קבוצה חזקה עם איכויות רבות, ואסור לנו ליפול לתוך התחושה שזה יהיה יותר קל ממה שהיה מול מכבי חיפה או מבאר שבע. מה גם שלנו כקבוצה שנלחמת על החיים שלה אין אינטרס להגיד שאנחנו פייבוריטים בכל מגרש מול קבוצה כזו או אחרת".

גם לגבי התחושות הקשות מההפסד נגד באר שבע בשבוע שעבר, הוסיף אוואט " התוצאה של באר שבע אתמול וההישג הגדול שלהם בסאותהמפטון, רק גרמה לנו להבין את העובדה שבאר שבע היא פשוט קבוצה לפחות ברמה מעל כל הליגה, כך שאנחנו לא צריכים לחשוב יותר מדי על ההפסד שלנו מולם".

יש לציין כי למ.ס אשדוד מצפה משחק נוסף במהלך השבוע, זה יקרה ביום רביעי כאשר הקבוצה תפגוש בחצי גמר גביע הטוטו את עירוני קרית שמונה באצטדיון "המושבה" בפתח תקווה, מכירת הכרטיסים למשחק כבר החלה ובמועדון מקווים כי אוהדים רבים יגיעו ללוות את הקבוצה גם במשחק הליגה הקרוב, וגם במשחק הגביע ברביעי.

בנושא אחר חלק מאוהדיה השרופים והמסורים של הקבוצה באדום-צהוב היו מאוד מאוכזבים בשבת האחרונה ,דווקא משחקן הקבוצה לשעבר מיכאל אוחנה, לטענתם הציפייה מאוחנה הייתה שיעצור את עצמו מחגיגות יתר על המידה בכיבוש השערים של קבוצתו, אך זה עשה בדיוק את ההפך, מה שפגע ברגשותיהם של אוהדי הקבוצה כלפיו.

הרכב משוער: ג'רפי, בן זקן, אל חמיד, סירושטיין, ברוסיץ', מונד, בקל, מושל, עזריאל, זריהן, דין דויד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*