יום פתוח לבוגרי י"ב במכללת הטכנאים וההנדסאים של מקיף ה'

יום פתוח לבוגרי י"ב במכללת הטכנאים וההנדסאים של מקיף ה'

מה המשותף לאחראי על מערכת החשמל בחיל האוויר, למהנדס בחברת ההייטק appliedmaterials, למפקד גף בחיל האוויר, לקצין בכיר בחיל התקשוב  ולמהנדס אלקטרוניקה מאוניברסיטת בן גוריון שמסיים בימים אלה תואר ד"ר באלקטרוניקה?

כל החמישה הם בוגרים של מכללת הטכנאים וההנדסאים של מקיף ה' באשדוד שתקיים בעוד שבועיים, ב-21 לפברואר,  יום מיונים  המיועד לבוגרי י"ב מכל בתי הספר בעיר ומערי הסביבה. דוד דבדה, רכז המגמה ב-20 השנים האחרונות מציין כי היום הפתוח מיועד  לבוגרי כיתות יב'. במכללה ניתן ללמוד בכיתות י"ג וי"ד לתואר טכנאי או הנדסאי אלקטרוניקה או חשמל.

יום קודם לכן,  ב- 20 לפברואר יערך יום פתוח  המיועד לכל שכבות התיכונים מכיתה ו' עד יב' במקיף ה' אשדוד החל  מהשעה 10:00  ובו יקבלו האורחים הסברים על מסלול הלימודים ,הרצאות מבוגרי המכללה ובנוסף ייחשפו לתערוכת פרויקטים של בוגרי המכללה.

המכללה פועלת בשיתוף פעולה צמוד עם המערך הטכנולוגי בצה"ל והבוגרים משתלבים בצבא במסגרת העתודה הטכנולוגית. כמו כן  המכללה מעודדת בין היתר את כניסתן  של נשים למערך הטכני ומהווה צעד ראשון וחשוב בקריירה מרתקת בתחומי הטכנולוגיה השונים.

בוגרי המכללה משובצים לחיל האוויר, לחיל התקשוב וחיל הטכנולוגיה והאחזקה.  בחיל האוויר הם משובצים לתחומים העוסקים במערך הטכני, בתחום הרשתות, במסגרת הרשת הרחבה של כלי הטיס  וכן במערך ההגנה האווירית. בחיל התקשוב הם משובצים במערכי המחשוב, התקשורת, הצופן והביטחון. בחיל הטכנולוגיה והאחזקה הם משובצים בפיתוח, ייצור ואחזקה של אמצעי לחימה מתקדמים.

המכללה מממשת את החזון של  מקיף ה' באשדוד שתכליתו העיקרית היא הכנה מיטבית להצלחה בחיים.  לדברי דבדה, רכז המגמה לטכנאים והנדסאים במקיף ה', בוגרים המכללה יכולים להמשיך ללימודים אקדמיים ברצף תוך דחיית השירות הצבאי או לחילופין לאחריו. לימודי ההנדסאים מקנים נקודות זיכוי לבוגרים שירצו להמשיך ללימודים אקדמיים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*