ובמקום השני … עו״ד חנוך דרך ארליך

ובמקום השני … עו״ד חנוך דרך ארליך

עו״ד ונוטוריון חנוך דרך ארליך ימוקם במקום השני ברשימתו של שמעון כצנלסון אשדוד ביחד, שהינה רשימה אקלקטית, צעירה המורכבת גם מאנשי חינוך, מהנדסים, רואי חשבון ופעילים חברתיים, ביניהם אף סגן ראש העיר בהווה ולדימיר גרשוב.

אך הוגשו הרשימות לוועדת הבחירות ומסתמן כי הפתעת הבחירות מגיעה מכיוונו של שמעון כצנלסון. בצעד בעל חשיבות גדולה, הצליח לשלב כצנלסון את עו״ד דרך ארליך ברשימתו ולמצב אותו במקום השני והמכובד.

עו״ד דרך ארליך (41), נשוי למירב אשת תקשורת ואב לשני ילדים. הוא בן העיר אשדוד, בה גדל והתחנך. אביו ז״ל עו״ד שבתאי דרך היה מבין ותיקי העיר ודמות מאוד מוכרת בה. היה חבר ועד בלשכת עורכי הדין ופעיל חברתי ופוליטי. אימו ציפורה ניהלה את לשכת עורכי הדין באשדוד במשך שנים רבות.
עו״ד דרך ארליך מבעלי משרד עורכי דין באשדוד מזה 13 שנים ועוסק בתחום האזרחי והעסקי. בנוסף, דרך ארליך מכהן כיו״ר ועדת ערער לענייני ארנונה באשדוד, והוא אף ממייסדי קבוצת הכדורגל עירוני אשדוד וחבר הנהלה.

רשימת אשדוד ביחד מאגדת בתוכה אשדודים מכל הקשת ביניהם אנשי חינוך, עורכי דין, מהנדסים ופעילים חברתיים. גם סגן ראש העיר בהווה ולדימיר גרשוב מחזק את הרשימה במקום השלישי, כך גם מובילי מחאת השבת שהצטרפו לרשימה ופועלים בה ביתר שאת.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*