ואני שר צהוב עולה: עוד ערב צהוב וחלומי באולם ה"קריה"

ואני שר צהוב עולה: עוד ערב צהוב וחלומי באולם ה"קריה"

ניצחון רביעי ברציפות למכבי אשדוד\באר טוביה!

עושה רושם שמשהו נהדר עובר על הדולפינים של בראד גרינברג, שגברו הערב(שני) בצורה מאוד משכנעת 81-64 על האדומים של גלבוע\גליל, ועל הדרך פתחו סיבוב שני עם המשכיות לזה של סוף הסיבוב הראשון.

המשחק הערב הפגיש בין שתיים מהקבוצות החמות בחודש האחרון, כשמלבד אשדוד שהגיעה לאחר העפלה לחצי גמר הגביע, וניצחה את בני הרצליה בקרב תחתית חשוב ביום חמישי האחרון, החניכים של אריאל בית הלחמי סחבו עם גבם מומנטום נהדר של שישה ניצחונות ליגה משבעת המשחקים האחרונים.

אשדוד המשיכה להחסיר את היוויד לאורי, אך קיבלה חזרה את הקפטן, אדם אריאל שהתלבש להתמודדות.

לאחר רבע ראשון צמוד שהסתיים ביתרון מינימלי 18-17 של האורחים מהגלבוע, הצהובים מאשדוד החלו בתנופה, ויחד עם הקהל המדהים שלא הפסיק לעודד לרגע, הובילו כבר ביתרון דו-ספרתי בהפסקה, 43-29, כשנמרוד לוי וקמרון לונג מנגנים על המקהלה.

לוי, שניפץ שיא קריירה ביום חמישי האחרון עם 20 נקודות, השווה את השיא גם הערב, ויחד עם צמד הגארדים, קמרון לונג והנרי סק, הטיסו את אשדוד לניצחון מרשים 81-64 בסיום.

נמרוד לוי, מצטיין המשחק, אמר בסיום " אנחנו מתחילים להתחבר וממשיכים לעשות את מה שבראד מבקש מאיתנו. מרגיש שאנחנו יכולים לתת פייט לכל קבוצה בליגה".

בשבוע הבא, אשדוד תקווה להמשיך את התנופה, כשתתארח באולם "רוממה" למשחק חוץ אצל מכבי חיפה. כעת הצהובים מאשדוד ממוקמים במקום השביעי בטבלה, מקום שבהחלט אפשר לחתום עליו בתום העונה.

קלעים : מכבי אשדוד/באר טוביה: לוי 20 (7-13 מהשדה, 4-5 מהקו, 3 חסימות), לונג 16 (4-11 מהשדה, 6 ריבאונדים, 5 אסיסטים), הנרי 15 (6-9 לשתיים, 0-5 לשלוש, 8 ריבאונדים, 8 אסיסטים), לי 10 (5-11 מהשדה, 9 ריבאונדים), אמיתי 9 (3-4 לשלוש), צ'וברביץ' 5, ווריק 4 (8 ריבאונדים), ווטסון 2. כן שותף: הוניג.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*