התרסקו מול ירושלים

התרסקו מול ירושלים

31 נקודות הפרש. זה ההפרש בו הפסידה מכבי אשדוד באר טוביה להפועל בנק יהב ירושלים. תצוגת נפל של החניכים של צביקה שככל הנראה לא ממש הגיעו לארנה בירושלים אחרת מאוד קשה להסביר את היכולת של הקבוצה הערב.

אין לאיש ספק מי הקבוצה הטובה מבין השתיים, ירושלים קבוצה עם הרכב ששווה אולי פי ארבעה מזה של אשדוד ולא צריך להסתכל בטבלה כדי לדעת שמדובר בקבוצה טובה יותר, אך בכל זאת, אשדוד מסוגלת להרבה יותר והיא כבר הוכיחה זאת לא פעם.

קורה לכל קבוצה להתפרק ונראה שהגיעה תורה של אשדוד, לאחר משחק מצויין מול חיפה באה ירושלים וסגרה את המשחק כמעט ברבע הראשון, בליץ של ירושלים מפתיחת המשחק פתח פער דו ספרתי ומול ירושלים זה קצת יותר קשה לבוא ברבע האחרון ולחולל מהפך.

דווקא אייזאה סוואן שנתן משחק מצויין עם 25 נקודות, אך שתומאס ממשיך את לרדת מהמוצעים וגארת נסגר חזק גם משחק גדול של סוואן לא מספיק. יונתן שולדבראנד עם 2 נקודות בלבד ועם מספרים כאלה מול ירושלים התוצאה לא ממש מפתיעה.

אשדוד אם כן פותחת את הסיבוב השלישי והחשוב ברגל שמאל ונותר לקוות שהמשחק בארנה לא מנבא את הבאות.

מכבי אשדוד/באר טוביה: סוואן 25 (5-10 לשלוש, 4-5 לשתיים), גארט 14 (5-19 מהשדה), תומאס 12 (5-16 מהשדה, 6 ריבאונדים), שרון וסולומון 4 כ"א, הומאן 3, שולדבראנד 2. כן שותפו: אייזנהרדט, אורלנד, וורקמן, זנזורי והול.

 

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*