השף גיא פרץ מארח את שולחן עגול אשדוד

השף גיא פרץ מארח את שולחן עגול אשדוד

תרומה יוצאת דופן הגיעה מצידו של השף גיא פרץ כשנענה לארח 120 איש במסעדת "אנדיב" שבמלון west ולתרום את כל ההכנסות ל"שולחן עגול אשדוד" המטפלים בנוער בסיכון ונוער במצוקה בעיר אשדוד כבר כמעט כעשור.

גיא שגדל באשדוד והיום חולש על אימפריה קולינארית הכוללת מסעדות יוקרה ומלונות, לא שוכח מאיפה הכל התחיל, מבחינתו, ההזדמנות שניתנה לו להחזיר מוערכת על ידו לא פחות מלחברים בשולחן עגול. הקליק היה מיידי,כשיו"ר השולחן, דוד קקון ואבי רוקח (חבר השולחן) ניגשו לגיא על מנת להציע לשתף פעולה הם יצאו עם תאריך והסירו מעליהם את כל הדאגות הארגוניות: "הכל עליי" אמר גיא פרץ וסגר עניין.

הערב היוקרתי יתקיים כאמור במגרש הביתי של השף, מסעדת "אנדיב", 120 איש שרכשו כרטיסים שכל כולם תרומה שתועבר כאמור לשולחן עגול אשדוד הולכים לקבל תמורה מלאה, ואפילו יותר מזה, כך מבטיח גיא פרץ, מדובר באירוח ברמה הגבוהה וגם מחיר הכרטיס העומד על 300 ש"ח לסועד, ישיה שווה כל שקל.

tartar

על התפריט שומר גיא בסודי סודות, בעקבות לחץ שהפעיל היו"ר הצליח לשחרר גיא רמיזה ונתן את שמה של המנה הראשונה, "טרטר טונה אדומה ברוטב הדרים",יותר מזה לא הצלחנו לסחוט מהשף.

הערב ילווה בתכנית אמנותית מבית היוצר של שולחן עגול, כל מי שהיה באחד הערבים הקודמים של חוויה קולינארית מכיר את הסטנדארט,אז אם בא לכם לעשות טוב בלב וגם לא מעט בבטן, תתקשרו כבר עכשיו ותסגרו כרטיס, אפשר דרך האינטרנט בכרטיס אשראי… פרטים בדף הפייסבוק של "שולחן עגול אשדוד"

5 sep

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*