שולחן עגול וקניון סי-מול במבצע ״תחפושות לכולם״

שולחן עגול וקניון סי-מול במבצע ״תחפושות לכולם״

כמידי שנה, ארגון המתנדבים של שולחן עגול אשדוד וקניון סי מול משתפים פעולה באיסוף תחפושות עבור מעוטי יכולת בעיר אשדוד וסביבתה שאין באפשרותם לרכוש תחפושת בחג הפורים.

למי מאיתנו אין כמה תחפושות בארון ש״כואב לנו לזרוק״ כי היא חדשה לגמרי ו״כואב הלב״, כי לבשו אותה רק פעם אחת ועוד כמה תירוצים שלכולנו יש.

זו בדיוק ההזדמנות להתנחם שאתם לא זורקים, וזה לא הפסד אלא דווקא רווח גדול להעניק את התחפושות לילדים שידם לא משגת ולהעלות חיוך בחג השמח ביותר בשנה… פורים.

כדי שיהיה נח לכולם מיקם ארגון שולחן עגול תיבה במקום הכי מרכזי בעיר, בשער הכניסה הצפוני של קניון סי-מול (הכניסה בין המגדל לקניון, ליד משרד הרישוי לשעבר) על הכביש, פשוט לשים באוטו, לעצור לדקה לשים בתיבה ו… זהו.

חברי שולחן עגול ידאגו לרוקן את התיבה בכל פעם שתתמלא, ימיינו ויעבירו לגופים רלוונטיים שמאוד מאוד צריכים.

דוד קקון יו״ר שולחן עגול אשדוד: ״מידי שנה נאשפות כ-1,500 תחפושות ואביזרים, אשדוד ידועה בליבה הרחב וברצונה לסייע לאוכלוסיות מוחלשות, כל תחפשות, אביזר, פאה יתקבלו בשמחה, רק אנא לוודא שהמוצרים תקינים ובמצב נקי, מיון ראשוני שלכם יחסוך לנו המון עבודה. זוהי הזדמנות מצויינת להודות לאדווה הראל, מנהלת השיווק של הקניון ולדורון גורשטיין המנכ״ל על ההענות החיובית לכל פעילות ארגון שולחן עגול אשדוד.

גופים המעוניינים לסייע?

גופים, חברות, עסקים המעוניינים להקים נקודת איסוף מרוכזת יכולים לפנות לתיאום בטלפון: 052-8594411 (דוד)

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*