שולחן עגול פותח עוד שנה עם הוסטל דולפין

שולחן עגול פותח עוד שנה עם הוסטל דולפין

מזה 9 שנים ברציפות ממשיך ארגון שולחן עגול אשדוד במסורת פתיחת שנה עם נערות הוסטל דולפין באשדוד. כמיטב המסורת התייצבו חברי השולחן לערב גיבוש, ערב כניסת הנערות לבית הספר.

הגיבוש כלל בשרים כיד המלך, מוסיקה, קריוקי והרבה מצב רוח, בהמשך הערב חולק לנערות, כמידי שנה, תיק בית ספר ממותג, מלא בכל התכולה הנדרשת כדי לפתוח את השנה ברגל ימין.

את התיקים קיבלו חברי השולחן ממנכ״ל ה״ביג פאשן״ בועז דריקס שנרתם השנה לסייע לחברים.

הפתעה נוספת הגיעה מצידה של הגברת לבנת אלבו, הבעלים של ״חתונה לבנה״ והמותג ״לינגה שרירה״, לבנת שהגיעה לקחת חלק בערב עצמו דאגה לכל הנערות לבושם החדש לנשים (MAYAVI RUPIA) שהוציאה לא מזמן.

שולחן עגול הוא חלק מארגון התנדבותי בינלאומי הפועל בכ-70 מדינות וחברים בו מעל 80,000 חברים. אין באירגון משכורות, החזרי הוצאות או משרדים/נכסים. כל הפעילויות נעשות על חשבון זמנם ומרצם של החברים הפועלים בהתנבות מלאה למען נערים/ות בסיכון או במצוקה בעיר אשדוד.

דוד קקון, יו״ר השולחן: ״כמו בר/ת המצווה כך גם ערב פתיחת שנת הלימודים בהוסטל דולפין היא מסורת קבועה המתקיימת כבר 9 שנים, זה לא אומר שעם הזמן מתרגשים פחות, כל שנה והקסם שלה, השנה זכינו גם לשיתוף פעולה מדהים מצידו של מנכ״ל הביג פאשן מר בועז דריקס ולהרחבת השת״פ עם הגב׳ לבנת אלבו שזו לא הפעם הראשונה שהיא מקיימת פעילות בהוסטל. סיוע מצד אנשים טובים באמצע הדרך מאפשרים לנו לקיים עוד פעילויות בעיר. ועל כך תודתנו. שולחן עגול זוכה לעדנה לאחרונה עם הצטרפותם של ארבעה חברים חדשים ומדהימים: עו״ד דניאל חוטובלי, אורן איטח, ערן אוואט וטל אביסר.

קמפיין באים בטוב - ספטמבר 2017

קמפיין באים בטוב – ספטמבר 2017

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*