הרכבת הצהובה נעצרה בראשל״צ… בקושי

הרכבת הצהובה נעצרה בראשל״צ… בקושי

שתי הקבוצות שנמצאות בכושר מצוין נשארו צמודות לאורך כל הערב, שהסתיים עם לא מעט עצבים ואפילו הרחקה ברבע האחרון. ליונס, עם שיא עונה של 25 נקודות ו-8 אסיסטים, ניצח בנוקאאוט במצ' אפ הרכזים, ועם לא מעט עזרה משון דאוסון וכאמור מונרו, הוביל את הכתומים לניצחון חשוב לקראת המשחק מול אקדמיק סופיה בהמשך השבוע.


מהלך המשחק

ראשל"צ עלתה עם ליונס, חנוכי, דאוסון, רייט ומונרו, אשדוד עם סוואן, גארט, סולומון, תומאס ושולדבראנד. המשחק נפתח בקצב התקפי מטורף, כשתומאס חגג בצבע בצד אחד, אבל ליונס מפציץ מבחוץ בצד השני. דאוסון רץ לנקודות קלות במגרש הפתוח ונתן לכתומים את היתרון, גארט צימק ל23:18 אחרי 10 דקות מהנות.

הכתומים נתקעו למעלה מארבע דקות ללא נקודה וגלאדנס שעלה מהספסל וחגג בצבע העביר את היתרון לאורחים עם 8 נקודות ללא מענה. חנוכי וליונס הנפלא צלפו מעבר לקשת והמשיכו את הנדנדה, 28:31. גוט, שהופך לאחד המחליפים הכי יעילים בליגה, הדליק את הקהל בפאול וסל מרשים ורייט הוסיף האליהופ מדהים, אלא שגלאדנס התחיל ריצה נגדית בדאנק וסוואן בנקודת בכורה השווה ל35:35 במחצית.


אחרי שקלעו רק 12 נקודות בכל הרבע השני, עברו הכתומים את הכמות הזאת תוך שלוש דקות בלבד במחצית השנייה, כאשר ליונס הנפלא בורח ל-41:49. תומאס מנע מההפרש לעלות עם שני סלים רצופים וגארט שהתחיל להפציץ מכל פינה הוריד ל61:59 בלבד בסוף הרבע השלישי, שהיה בקצב מהיר כמו הראשון והעלה את הסקור אחרי רבע שני הגנתי.

המשחק התחמם אחרי תקרית בין חנוכי לתומאס, שנגח בפניו של הגארד והורחק. דאוסון וליונס שמרו על יתרון מינימלי באופן זמני, לפני שגארט הבלתי עציר דאג לשוויון וסוואן שחזר מהספסל הפך בקליעת עונשין אחרי טכנית לליונס. מונרו דאג להחזיר לראשל"צ את ההולכה ואסיסט אדיר שלו לדאנק של רייט הגדיל ל-72:76. שולדבראנד ענה בשלשה והבהיר שכלום לא גמור. גארט קיבל הזדמנות נוספת להיות גיבור הערב, אבל החטיא זריקה קשה. ליונס הלך לקו בצד השני עם שלוש שניות לסוף, קלע את הראשונה והחטיא את השנייה. מונרו לקח את הריבאונד וחגג ניצחון75:77.


מכבי אשדוד/באר טוביה: גארט 32 (6-9 לשלוש), תומאס 18, גלאדנס 11 (13 ריבאונדים, 4 הטבעות), שולדבראנד 6, סוואן, סולומון (10 ריבאונדים), וורקמן ושרון 2 כ"א. כן שותפו: הול ואורלנד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*