הקטר הצהוב עצר באדום

הקטר הצהוב עצר באדום

זה פשוט לא עבד. חניכיו של בראד גרינבררג הגיעו לארנה לעוד משחק צמרת ונראה שהפעם משהו חרק במכונה האשדודית שלא הצליחה משריקת הפתיחה להביא את עצמה לפרקט.

אחוזי קליעה מטורפים של האדומים מירושלים לעומת סטטיסטיקה דלה של אשדוד עשו את ההבדל החל משריקת הפתיחה.

הקסם של סק הנרי לא הגיע למשחק והיד הכרכה של קמרון לונג פשוט לא הגיעה לארנה (2 נק׳ בלבד). מה שאפיין את הסינדרלה של עונת 2017/18 לא קרה הערב, הקבוצה שבדרך כלל יודעת לפצות על ערב חלש של אחד או שניים משחקניה לא הצליחה הערב במשימה.

ירושלים באה חדה, נחושה ובעיקר מוכנה. מהלכים שאשדוד מסיימת עם יד קשורה לא הצליחו למצוא את הטבעת ולמרות זאת, הצליחה אשדוד להישאר בממשחק עד תחילת הרבע הרביעי, שם כבר היה ברור שהניצחון נשאר בירושלים.DKA_0170
צילום: דודו קקון

DKA_0150
צילום: דודו קקון

מהלך המשחק

ירושלים פתחה בחמישייה עם טימור, דייסון, קינסי, האואל ורוברטס, אשדוד עם לונג, הנרי, ווריק, לי וצ'וברביץ'. צ'וברביץ' ולי השיגו סלים בצבע בפתיחה, אבל טימור ודייסון צלפו מבחוץ מהצד השני, 4:6. ווריק קלע שלשה משלו, אבל טימור, דייסון וקינסי המשיכו את המטווח המוקדם (5 מ-5 לאדומים) ועלו ליתרון 13:19, כשטימור כבר עם 10 נקודות ללא החטאה. לוקאס החטיא את השלשה הראשונה של האלופה, אבל פרפרוגלו מיד קבר עוד אחת ומנגד מקאולי צימק ל-22:16. קינסי קלע פעמיים מהקו, לוקאס קבר  את השלשה השביעית של קבוצתו ובסיום הרבע 18:27 למארחים.

DKA_0152
צילום: דודו קקון

אריאל פתח את הרבע השני עם שלשה, דייסון ופרפרוגלו מיד ענו לו באותו מטבע, 23:33. רוברטס ואליהו שיפרו גם את האחוזים של ירושלים בצבע עם שני סלים רצופים כל אחד ודאנק של הפורוורד הישראלי אחרי מסירה נהדרת של הלפרין הגדיל ל-27:41. הנרי שעד אז היה ללא נקודה קלע 5 רצופות וצימק לחד-ספרתי, אשדוד לא ספגה נקודה במשך ארבע דקות וירדה למחצית בפיגור 42:36לאחר שתי קליעות עונשין של צ'וברביץ'.

DKA_0136
צילום: דודו קקון

המומנטום מסיום הרבע השני לא נעצר בחדרי ההלבשה: ווריק צלף מבחוץ, רוברטס עצר ריצת 0:12 בדאנק והאואל הוסיף סל משלו, אבל לי וצ'וברביץ' חזרו לחפור פנימה והורידו ל-46:44 בלבד. טימור קלע לראשונה מאז דקות הפתיחה, אבל הנרי צלף עוד שלשה ומצא את צ'וברביץ' שהוריד ל-50:49. קינסי מנע מהפך עם 5 נקודות רצופות ושלשה של דייסון קבעה 49:58. ווריק המצוין ניסה להחזיר את המומנטום אבל הלפרין בשני הסלים הראשונים שלו קבע 51:63 בסיום הרבע.

DKA_0125
צילום: דודו קקון

שתי שלשות של דייסון אותתו על המשך המומנטום, טימור קבר עוד אחת ושלח את אליהו לדאנק שהגדיל ל-53:74. ווריק המשיך להילחם, קבע שיא עונתי וכמעט לבדו עצר את הריצה המשוגעת של המארחים, 77:60. דאנק ופאול של דייסון הבהיר שקאמבק לא יהיה פה, פרפרוגלו הוסיף חמש רצופות והפער עלה ל-63:85. לוי ניסה למזער נזקים, אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי ועם הסיום הראה הלוח 65:85 לירושלים.

00

ביום ראשון תתייצב מכבי אשדוד באר טוביה למשחק בית מול גליל גלבוע – הקהל מוזמן

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*