הקבוצה החמה בליגה: ניצחון נוסף ומרשים למכבי אשדוד

הקבוצה החמה בליגה: ניצחון נוסף ומרשים למכבי אשדוד

אם עד לפני שבועיים היה נדמה שמכבי אשדוד\באר טוביה בנסיגה, לאחר ההפסדים למכבי תל אביב ולהפועל חולון, הרי שכולם התבדו. הדולפינים רשמו  ניצחון ליגה שלישי ברציפות כשגברו באולם "הקריה" 75-63 על הפועל אילת החמישית בטבלה, למשחק שהוכתר כ"קרב" על האפשרות לארח ברבע גמר הפלייאוף.

למען האמת, כדורסל גדול לא ראינו הערב באשדוד, ושתי הקבוצות הציגו לפרקי זמן גדולים כדורסל די מבולגן. הנתון המעורר התפעלות הוא שאשדוד הובילה מהשנייה הראשונה ולא איבדה את היתרון ולו לרגע, כשסק הנרי סיים שוב כקלע המוביל של הקבוצה עם 18 נקודות.

הצהובים של בראד גרינברג כבר הוליכו ביתרון דו-ספרתי בתחילת הרבע האחרון, אך עבירה טכנית שנויה במחלוקת שנשרקה לחובת המאמן האשדודי, החזירה את אילת לכדי מינוס 5 בלבד. אלא שכאן קמרון לונג נכנס לעניינים עם שלשה ועוד מהלך של סל ועבירה, שסגרו את ההתמודדות והעניקו למכבי אשדוד ניצחון מתוק על הקבוצה הדרומית ביותר בארץ.

בראד-650
ביום ראשון הבא תסיים אשדוד את הסיבוב השני בליגה כשתתארח באולם "היובל" אצל בני הרצליה, כשהמטרה לנסות להתקרב צעד נוסף אל עבר השלישייה הראשונה.
מכבי אשדוד/באר טוביה: הנרי 18 (3-5 לשלוש, 6 אסיסטים, 5 איבודים), לונג 15 (6 ריבאונדים, 4 אסיסטים), לי 12 (2-5 מהקו), מקאולי 10 (10 ריבאונדים), לוי 6 (1-7 מהשדה), ווריק וצ'וברביץ' 5 כ"א, אמיתי ואריאל 2 כ"א. כן שותפו: ארצי והוניג.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*