הערב בהיכל הקריה – האדומים באים!

הערב בהיכל הקריה – האדומים באים!

מכבי אשדד באר טוביה, תגיע הערב לאולם הביתי כדי להראות לאוהדים ולליגה שהמשחק האחרון הוא מבחינתה שריטה קלה בכנף ולא משבר. האדומים מהמקום החמישי יבואו לעשות הכל כדי לנצח כדי לנסות להבטיח את אחד ממקומות 1-4 הנחשקים לקראת סיבוב הפלייאוף.

בראד גרינברג שהבין במשחק האחרון בארנה בירושלים, מה קורה לחניכים שלו שהם באים לא מרוכזים ולא מוכנים למשחק ינסה הערב להפעיל שוב את קסמיו.

זהו משחק לא פשוט עבור הצהובים של אשדוד, רף הציפיות שהם עצמם הציבו גבוה במיוחד אך במידה ותינתן התפוקה הרגילה של השחקנים זה יכול בהחלט לסייע לקבוצה להמשיך ברצף הנצחונות אליו התרגלה.

DKA_0119
סק הנרי בארנה: צילום דוד קקון

היעד המרכזי של מכבי אשדוד באר טוביה השנה הוא לנסות לסיים את הליגה לא פחות ממקומות 1-4, זאת כדי לשמר את יתרון הביתיות בסדרת הפלייאוף. יתרון שיכול להיות מאוד משמעותי לקראת העבלה לפיינל פור שיבוא עלינו ועליהם לטובה.

מנוי

המשחק יחל בשעה 18:50 והקהל הביתי יותר ממוזמן להגיע להיכל לא רק נגד מכבי ת״א, הנהלת הקבוצה שמנסה בכל למשוך את הקהל האשדודי להיכל יצא במנוי ייחודי עד תום העונה במחירים אטרקטיביים למי שמעוניין לקחת חלק בעונה החלומית של הקבוצה שאיש לא יודע איך היא תסתיים.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*