המצטיינים האשדודים בבית הנשיא 

המצטיינים האשדודים בבית הנשיא 

חייל וחיילת מאשדוד, סמ"ר אקסל שטרית וסמל אסנת שמשון, יקבלו מנשיא המדינה אות הצטיינות על שירותם הצבאי. לקראת הטקס המתקיים בתחילת חודש מאי, אנו שמחים לפרגן להם ולאחל להם המשך הצלחה.

להלן מכתב שהתקבל מדובר צה"ל ואיתו בקשה לפרגון.

עיריית אשדוד שלום רב,

בהמשך למייל שנשלח בתאריך ה-3 באפריל 2017, מצ"ב סיפוריהם ותמונותיהם של חיילים מצטיינים מאשדוד. נזמין אתכם להעלות פוסטים בעמודי הרשתות החברתיות של העירייה עם הכיתוב המוצע:

אקסל

  • "סמ"ר אקסל שטרית, כיום בן 26 מהעיר אשדוד, נולד בצרפת, וכמו אביו ששירת בצנחנים במלחמת ששת הימים, גם הוא לוחם בעל כומתה אדומה. כיום הוא מקבל את "אות המצטיין" מנשיא המדינה.

אקסל: "גדלתי עם כל הסיפורים של המשפחה, שכולם התגייסו וחתמו קבע ולכן החלטתי להתגייס לצה"ל. רציתי להיות כמו אבא, בצנחנים". "אני רואה את אות הצטיינות הנשיא כהצטיינות גדודית מאשר הצטיינות אישית כי מבחינתי כל החברים והמפקדים שחינכו ולימדו אותי איך להיות חייל טוב, הביאו את ההצטיינות".

ברכה: "אנו מאחלים לסמ"ר אקסל שטרית הרבה בהצלחה בהמשך!"

  • "סמל אסנת שמשון, בקרוב בת 20 ובת העיר אשדוד. אסנת גדלה בבית חרדי ובימים אלה מקבלת תעודת הצטיינות בתור לוחמת בגדוד ברדלס, גדוד מעורב אשר אמון על הגנת הגבולות הדרומיים של המדינה. בקרוב תצא לקורס מכ"ים ותגשים חלום משפחתי: להיות מפקדת קרבית בצה"ל.

מצטיינת

ברכה: "אנו מברכים את סמל אסנת שמשון על קבלת ההצטיינות מנשיא המדינה!"

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*