המסע לגביע מתחיל באיכסל: מ.ס אשדוד במבחן אופי חשוב

המסע לגביע מתחיל באיכסל: מ.ס אשדוד במבחן אופי חשוב

" אנשים לא מבינים עד כמה המשחק הזה קשה" כך הזהיר והתריע יוסי מזרחי בפני שחקניו לקראת המשחק של מועדון ספורט אשדוד מחר (שישי,13:00) במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה מול הפועל איכסל מליגה א' צפון.

האדומים-צהובים שמגיעים לאחר ניצחון ליגה מול אשקלון במחזור הקודם, יודעים כי עליהם להגיע חדורי מטרה ומוטיבציה וללא שום שאננות לקראת משחק החוץ בגביע, שעל הנייר נראה כמו התמודדות אותה הקבוצה מהליגה הבכירה אמורה לעבור ללא ספק.
מן העבר השני למרות הפרשי הליגות, איכסל שרויה בסך הכל במקום השני והמכובד של הליגה, ונקודה אחת מתחת למוליכת הטבלה הפועל חדרה. מלך השערים העונה של הקבוצה הוא החלוץ המנוסה בליגות הנמוכות אבי מלכה, עם 12 כיבושים עד כה.

דולי מנגה שחתם השבוע בשורות הקבוצה הדרומית, צפוי לקבל דקות ראשונות תחת רוני אוואט כבר במשחק מחר, ואף עשוי לפתוח בהרכב הקבוצה האשדודית.
מי שאמור להיות מחר מחוץ להרכב ולקבל מנוחה, הוא הבלם חאתם אלחמיד שנפצע קלות במשחק הליגה הקודם מול אשקלון, ולמרות שהתאושש כבר וכשיר, בקבוצה לא רוצים לקחת סיכונים מיוחדים, כל שכן מכיוון ששני משחקי הליגה הקרובים מול הפועל חיפה וכפר סבא יותר קריטיים לצוות המקצועי עבור הבלם המפתיע.

חוץ מאלחמיד וזריהן המושעה, מי שעשוי לפנות את מקומו בהרכב הוא השוער יואב 'גרפי, לטובתו של מחליפו רועי משפתי שכבר קיבל העונה את ההזדמנויות בין הקורות במסגרת גביע הטוטו.

מלבדם שאר ההרכב אמור להיות בין האחד-עשר גם מחר, מה שבוודאי מלמד על הרצינות של המועדון מעיר הנמל לקראת המשחק הלא פשוט מחר מול קבוצת המגזר.
בנושא אחר, חלון העברות שנפתח היום אמור לספק לא מעט תרחישים אפשריים של שחקנים שיגיעו לקבוצה הדרומית, מלבד מנגה שחתם השבוע מהפועל תל אביב, גם דור פרץ שאמור לקבל שחרור ממכבי תל אביב ביום ראשון לאחר משחק הגביע שלה, מועמד רציני להגיע למ.ס אשדוד.

ברוסו וקורדיירו מקריית שמונה עדיין נזכרים שאפשרויות לחיזוק, אך נכון לרגע זה, הסכום המרתיע שאיזי שרצקי מציב עבור השניים מונע את המעבר.
בקבוצה היו מאוד רוצים לראות גם את גו'רדן פושה חלוצה של הרצליה, ששיחות עם אריאל שיימן הבעלים כבר החלו לגביו, כמו כן ג'אבר עטאא שקיבל את הודעה למצוא לעצמו קבוצה ממכבי חיפה, עשוי להגיע גם הוא אל הקבוצה מתחתית הטבלה.

רוצים לדעת למה הפיצה שלנו הכי טעימה באשדוד? הקליקו

רוצים לדעת למה הפיצה שלנו הכי טעימה באשדוד? הקליקו

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*