הכוח הנשי חוזר: מכבי בנות אשדוד מעלות הילוך

הכוח הנשי חוזר: מכבי בנות אשדוד מעלות הילוך

לאחר ימים ולילות רבים בהם לא מעט אנשים תלו ספקות באיך תראה קבוצת הכדורסל של מכבי "בן" אוצר אשדוד בעונה הבאה, ביום שישי האחרון התמונה החלה להתבהר.

אלופת המדינה למי ששכח בארבע השנים האחרונות הודיעה בדף הפייסבוק הרשמי של הקבוצה, על השארותן של צמד הטיפאניות (הייז וג'קסון) אשר ימשיכו בצהוב עונה נוספת, כמו גם עדן ענברה המאמן שסיכם לעוד עונה.

כזכור, שבוע לאחר השכייה באליפות נודע כי גם טיה פרסלי המתאזרח הודיעה על הארכת החוזה, ובכך תחזק עוד  יותר את מצבת הישראליות.

מי שעוד יחזקו את הצבריות בקבוצה, הן נעמי קולודני הרכזת הוותיקה שחוזרת לקדנציה שנייה בעיר הנמל, כמו גם מתאזרחת נוספת, שרה האטיס.

בהודעת הפייסבוק נכתב:

שבת שלום אשדודים! מפנקים אתכם עם חדשות מרגשות, מסעירות ובעיקר משמחות: הטיפניז' חוזרות !!!!
הליך בניית הקבוצה צובר תאוצה עם חזרתן של שתי הכוכבות האשדודיות, אלופות המדינה, טיפאני הייז וטיפאני ג'קסון.
ג'קסון תפתח את עונתה הרביעית באשדוד. על האישיות, התשוקה לכדורסל, הכשרון והחיבור לאוהדים – אין הרבה מה להוסיף. פשוט מאוד שמחים על המשך שיתוף הפעולה עם השחקנית הגדולה הזאת.
כל מי שעוקב הקיץ אחרי ה-WNBA ישפשף עיניים ויתקשה להאמין אבל זה נכון – טיפאני הייז שמובילה בגאון את האטלנטה דרים, מיד אחרי האליפות בארץ, חוזרת לעונה נוספת באשדוד.
הייז עומדת כרגע על 17.4 נק' למשחק בליגה הטובה בעולם, ברשימת עשרת הקלעיות המובילות של הליגה. לא פחות ממדהים..
עם צמד כשרונות פנומנלי שכזה, שמביא הרבה תשוקה למשחק והוכיח כימייה נהדרת באפריל – אפשר כבר להתחיל לדמיין ערבים לוהטים ומהנים בהיכל הקריה. באוקטובר מתחילים.. יאללה אשדוד 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*