שי דורון חזרה, בנות אשדוד חזרו לנצח

שי דורון חזרה, בנות אשדוד חזרו לנצח

יממה שמחה במיוחד עברה על מכבי "בן" בנות אשדוד. בשעות הצהריים, התבשרה הקבוצה על חזרתה של הגארדית המצוינת, שי דורון שחתמה בקבוצה, וכמה שעות לאחר מכן, גברו הבנות של עדן ענבר באולם ה"קריה" 75-56 על בנות הרצליה, בפתיחת הסיבוב השני.

אשדוד פתחה את המשחק עם יתרון 7:12 מסל של קטיה לוויצקי ו- 6 נקודות של טיפאני הייז. הרצליה היתה בתמונה עם 2 שלשות של מרים חנון וליעד סואץ קרני אבל סבלה מנחיתות בכדורים החוזרים (9:16 לאשדוד) ומ-9 איבודי כדור ברבע הראשון שאיפשרו לטיפאני ג'קסון וחברותיה להגדיל את היתרון לדו ספרתי 10:20 בסיכום הרבע הראשון.

ברבע השני הרצליה הצליחה להשוות 28:28 עם סלים של ניקי גריין, מתי אג'אבון ומרים חנון אבל שלשה של שני פרידמן הורידה את הקבוצות למחצית ביתרון 28:33 לאשדוד.

קהל-נשים

ברבע השלישי אשדוד רצה ל-11:23 וסגרה את הרבע עם שלשה של צ'לסי הופקינס 39:56. בהרצליה בריאנה ריצ'ארסון קלעה סל ראשון 4 דקות בתוך הרבע השלישי. הרבע אחרון היה לפרוטוקול בלבד. הרצליה הורידה ל-59:48 אבל לא הצליחה לתת מענה לאלופה שטיילה לניצחון עד לסיום.

קלעו לאשדוד: טיפאני הייז 24, טיפאני ג'קסון 17 (13 ריבאונדים, 8 אסיסטים),קטיה לוויצקי וצ'לסי הופקינס 14 כ"א, שני פרידמן 3,שרה האטיס 2, רוני בן נון 1

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*