היום, נעשה משהו בלתי נשכח!

היום, נעשה משהו בלתי נשכח!

מכבי אשדוד באר טוביה יוצאת הערב להיכל ״מנורה מבטחים״ למשחק אחד שיכול לשנות את עתידו של ענף הכדורסל בעיר אשדוד. מביני עניין מדברים על נושא המסורת, הישגים מביאים מסורת ומסורת מביאה אוהדים. אין באמור לעיל ביקורת על ההישג עצמו, לעלות לגמר זה הישג בפני עצמו. ברומן הקצר של אשדוד בליגת העל הגיעה אשדוד כבר ל-3 גמרים (כולל הערב), האחד, גמר הפיינל פור, השני גמר ליגת ווינר ובשניהם הפסידה למכבי ת״א. הערב זו הפעם השלישית שאשדוד מגיעה לגמר ושוב נגד הכבשה הצהובה מת״א.

אז מה בעצם השתנה? המאמן, השנה יש לאשדוד שחקן שישי, שועל קרבות ותיק בדמותו של צביקה שרף שאמור להיות השחקן השישי שיכול להוות יתרון הערב.

מה עוד השתנה? מכבי ת״א, זו לא מכבי של כל השנים וההילה סביבה התפוגגה, היום מדובר בקבוצה פחות זוהרת ודי מפורקת, האם היא הולכת להתפוצץ או להתרסק? שאלת מיליון הדולר.

swandunk

בגמר הקודם הצליחה אשדוד להביא 2,000 אוהדים למשחק הגמר, השנה עיריית אשדוד נרתמה ורוח הקרב של צביקה שרף חילחלה עד הקומה החמישית, עיריית אשדוד סיבסדה כ-2,000 כרטיסים ועוד 2,000 נמכרו לקהל הרחב והביקוש עדיין ממשיך, כל המיכסה שניתנה לאשדוד נמכרה וזה עוד סימן שהגיע הזמן שאשדוד תחפש מזרקת ניצחון, הקבוצה הזו ראויה לתואר. נקודה. אבל, ויש אבל גדול… קל זה לא הולך להיות.

ללא כל קשר לתוצאה, אם נסתכל על מיתוג העיר, הרוויחה אשדוד עשרות נקודות זכות, אחרי פרשיות שליליות שמילאו את דפי העיתונות עם איזכורים פליליים על העיר מגיעה הקבוצה וכובשת את התקשורת, על כל גווניה, האלקטרונית והמודפסת בסימפטיה אדירה. כל מי שלא אוהד מושבע של מכבי הופך הערב לאוהד אשדוד וחולם, לא פחות מאיתנו שאשדוד תנצח. זו תופעה ששום חברת מיתוג לא יכולה לייצר או לקנות בכסף.

tomas

אפרופו כסף, רק לידיעה, תקציבה של קבוצת מכבי ת״א גדול פי 10 ואולי יותר מתקציבה של אשדוד, אבל כמו שכבר אמרנו הלב שווה כמה מליונים טובים.

בביקור בלשכת ראש העיר אמר צביקה שרף לראש עיריית אשדוד ד״ר יחיאל לסרי ש״אשדוד באה להסתכל למכבי ת״א בלבן של העיניים״, מי שמכיר את צביקה יודע שזו לא עוד סיסמא.

ashbt-zvi

לא נותר אלא לתת לשעון לעבוד ולתקתק, בשעה 21:00 תישרק השריקה ואז יועבר הזרקור לשחקנים. הנהלת הקבוצה, עיריית אשדוד ותושביה עשו מלאכתם נאמנה, הם יכולים להרים את הראש ולהנות מ-40 דקות (לא כולל הארכון כמובן) של חוויה ספורטיבית, תהיה התוצאה אשר תהיה… אשדוד ניצחה!

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*