הורים מלמדים בבית הספר

הורים מלמדים בבית הספר

משחקים מתמטיים, הרצאה בנושא סייבר והצפנה, משפט מבוים בנושא גלישה בטוחה, הפנינג הורים אשר הרצו בפני התלמידים וחלוקת תעודות הורה-מורה. כל אלה ועוד הרכיבו את תכנית שבוע האקדמיה של מקיף י"א. התלמידים נהנו מאוד וההורים יותר מכולם.

בתי הספר התיכוניים בעיר משקיעים לא מעט בהכוונת תלמידיהם ללימודים אקדמיים. הדברים נעשים בעידוד מינהל החינוך ובתוכניות לחשיפת האקדמיה בפני התלמידים והכרות קרובה עם האפשרויות שההשכלה הגבוהה מציעה. שיאה של התוכנית השנתית היא בשבוע אקדמיה, בהם משקיעים בתי הספר לא מעט משאבים ויצירתיות.

השבוע ציין מקיף י"א את שבוע האקדמיה באופן יצירתי במיוחד, במהלכו הופעלו תכניות ותכנים במגוון דרכים והועלו רעיונות ייחודיים שחשפו את התלמידים לעולם העשיר של האקדמיה ואפשרו להם טעימה מעולם זה. השבוע נפתח במשחקים מתמטיים ובהשתתפות התלמידים בהרצאה של חברת אלתא ובהרצאה בנושא סייבר והצפנה, באדיבות עיריית אשדוד ומכללת סמי שמעון.

בהמשך השבוע השתתפו התלמידים במשפט מבוים בו נטלו חלק הורים ותלמידים שהיו צריכים להתמודד משפטית עם הדמיה שערכו עורכי הדין עינת גז וטדי מנשה, בנושא "גלישה בטוחה באינטרנט".

את השבוע סיים הפנינג אמיתי, מרשים ומאתגר, בהשתתפות ההורים. היה זה אירוע יחיד ומיוחד כאשר בכל כיתה התייצב הורה אקדמי והעביר לילדים שיעור בתחום עיסוקו. כך יכלו הילדים לראות ולשמוע את הוריהם, יחד עם חבריהם לכיתה, וההורים יצאו מבית הספר עם תעודת הורה – מורה מצטיין!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*