הגנה זה שם המשחק: 1-0 גדול למ.ס אשדוד בסכנין

הגנה זה שם המשחק: 1-0 גדול למ.ס אשדוד בסכנין

מי היה מאמין עד לפני כשבועיים, שמ.ס אשדוד,נועלת הטבלה דאז תנצח פעמיים ברציפות, ועוד לאחר שמונה משחקי ליגה ראשונים בהם לא ניצחה ולו פעם אחת.

הערב (שבת) זה קרה,וקרה בגדול!. הקבוצה של רוני אוואט ויוסי מזרחי ניצחה באחד המגרשים הבייתים ביותר בארץ,באצטדיון דוחא. את בני סכנין המקומית של יוסי אבוקסיס בתוצאה 1-0.

שער מהיר כבר בדקה החמישית של בנצי מושל,שדרך אגב את שערו האחרון בליגה הבקיע מול אותו יוסי אבוקסיס, אז היה זה שער שהוריד את בני יהודה לליגת המשנה,כמה פיקנטי, קבע את תוצאת המשחק גם הערב.

ב85 הדקות הנותרות העבודה של הקבוצה הדרומית הייתה אפילו גדולה עוד יותר,כשהמטרה העיקרית הייתה ברורה והיא לשמור שוב על רשת נקייה. השוער הצעיר והמוכשר יואב ג'רפי הציג יכולת פשוט מדהימה בין הקורות גם הערב, וביחד עם הבינגו במרכז ההגנה של רוני אוואט,בין מיקי סירושטיין המנוסה לבין חאתם אלחמיד שחקן ה"כלבו" של הקבוצה, שמרו על המטרה בהישג יד.

היריבה המאוכזבת מסכנין שראתה פעם אחר פעם את ה"תמנון" האשדודי גקרפי במיטבו,הבינה ששום דבר לא ימנע מהשוער מעיר הנמל לשמור על רשת נקייה בפעם הרביעית ברציפות.

מהלך המשחק:

השופט אוראל גרינפלד הוציא לדרך את ההתמודדות, כשכבר בדקה החמישית האוהדים האמיצים שהגיעו מוקדם מעוד מאשדוד,זכו לראות את קבוצתם עולה ליתרון.

קרלו ברוסיץ' המגן השמאלי קיבל כדור חוזר משחקן הגנה של סכנין, הקרואטי העביר רוחב לתוך הרחבה ושם היה זה בנצי מושל שדחק מקרוב שער מפתיע לזכות האורחים מאשדוד, 1-0 לרוני אוואט!

10 דקות עברו ושוב מצב נדר לאשדוד. דין דויד קיבל כדור נהדר מבנצי מושל, ומול קנדיל באחד על אחד נעצר בהצלה גדולה של שוער המארחת.

הדקות הבאות היה בשליטה של המארחים מהמגזר. מצבים נהדרים של ז'אורז'יניו,נורו ויובל אבידור שחקני ההתקפה של סכנין, מצאו פעם אחר פעם את השוער האשדודי מוכן במרכז השער, והמחצית הסתיימה באותו שער יקר של מושל בדקה החמישית.

אבוקסיס המתוסכל ניסה לשלוח בפתיחת המחצית השנייה יותר ויותר שחקני התקפה על מנת להשיג את שער השיויון. ו-2 דקות מפתיחת החצי השני עוד מצב נהדר לזאורז'יניו הכוכב המקומי מברזיל, מצא שוב את יואב ג'רפי בהצלה מדהימה!.

שני המאמנים ביצעו חילופים רבים, ובדקה ה84 דווקא אשדוד הייתה קרובה על מנת להשיג שער שני. החלוץ המחליף בגאריץ' ניסה להפתיע את קנדיל, אך שלח את הכדור ישר לידי השוער. דקה לאחר מכן המחליף של בני סכנין, סיראז' נאסר בעט כדור מ-25 מטרים שסחט עוד הצלה גדולה של שוער אשדוד. בסיום האדומים-צהובים יוצאים עם ניצחון שני ברציפות, לאחר ה-1-0 במחזור הקודם מול הפועל תל אביב באצטדיון היא', ובעיקר יוצאים עם אופטימיות גדולה מהפן ההגנתי, שלא סובל כמעט 400 דקות של משחק בליגת העל.

msa_pnimi

רוני אוואט אמר לאחר המשחק: "מי שזוכר,היו לנו משחקים בתחילת העונה בהם הצגנו הגנה טובה ויצאנו בלי כלום ביד. משחק ההתקפה שלנו לא היה הכי טוב היום, אבל משחקים כאלה צריך לדעת לנצח. סכנין קבוצה מצויינת עם חלק קדמי מטורף".

גם לגבי ההגנה הדי מושלמת של אשדוד בחודשיים האחרונים ,אמר אוואט: " יואב הוא שוער מצויין, אך יש לנו עוד שחקנים, אני חושב שחאתם מי ששם לב. היה קשר בצד ימין והפכנו אותו להיות בלם. ומאז שהוא ומיקי משחקים ביחד,ביחד עם שני המגנים,משחק ההגנה שלנו נראה פשוט מצויין".

גם בלם הקבוצה מיקי סירושטטין הוסיף: "יוסי ורוני הכינו אותנו במשך כל השבועיים האלה למשחק בצורה נהדרת. כל מה שעבדנו עליו לפני,יצא לפועל היום,ואני שמח שהשגנו את שלוש הנקודות".

במוצאי השבת הבאה תארח הקבוצה מעיר הנמל את אחד המועדונים הגדולים בכדורגל הישראלי, את מכבי חיפה שנמצאת במומנטום נהדר מבחינתה אף היא, ואין ספק שהולך להיות משחק לא פשוט בכלל עבור שתי הקבוצות.

שיחקו באשדוד: ג'רפי, בן זקן, אלחמיד,סירושטיין,ברוסיץ', מונד,בקל, דין דויד ( אור אינברום 58), חן עזריאל (משה אוחיון 71), בנצי מושל, וניב זריהן (דראזן בגאריץ 79).

תמונות: דף הפייסבוק

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*