האם יוסי מזרחי יביא את הניצחון מול הפועל תל אביב?

האם יוסי מזרחי יביא את הניצחון מול הפועל תל אביב?

"האבא הרוחני שיעלה אותנו בחזרה למעלה". בדיוק כך חלק משחקני מועדון ספורט אשדוד מגדירים את החזרה הביתה של המנג'ר החדש יוסי מזרחי, שאמור לתת יד מכוונת למאמן הצעיר רוני אוואט.

באימון המסכם לקראת ההתמודדות מחר (שבת,17:45) מול הפועל תל אביב של גיא לוזון, נראו שחקני הקבוצה דרוכים ומלאי ביטחון בעצמם לגבי האפשרות לאגור בפעם הראשונה העונה שלוש נקודות במשחק אחד.

כזכור מ.ס אשדוד היא עדיין הקבוצה היחידה בליגה שלא חוותה את טעם הניצחון, והיא סוגרת את טבלת ליגעת העל כשבאמתחתה 4 נקודות מתוך 24 אפשריות.

יחד עם זאת קצת קשה לראות האם הקבוצה של רוני אוואט תוכל לעשות את קפיצת המדרגה מבחינת איסוף הנקודות ולצאת לדרך החדשה, בטח לנוכח העובדה שהמשחקים הבאים של הקבוצה מעיר הנמל, צפויים להיות לא פשוטים בכלל, כשקבוצות כמו מכבי חיפה, הפועל באר שבע ומכבי פתח תקוה אמורות לשחק במהשך הסיבוב מול האדומים-צהובים.

מזרחי שיחד עם אוואט העבירו את האימון. תרגלו לא מעט הרכבים שונים, כשהדגש הלא ברור נוגע לחוליית ההתקפה, שם במועדון עדיין לא סגורים על השחקנים שאמורים לעלות מחר בהרכב נגד האדומים מתל אביב.

msa_pnimi

מבחינת ההגנה, צמד הבלמים סירושטיין את אלחמיד צפויים להמשיך ולעלות ב11 גם במשחק מחר, כשבמרכז הקישור יתופקדו ביחד תום מונד ורועי בקל.

מבחינת ההתקפה אוואט עדין מנסה למצוא את הנוסחה הטובה ביותר למשחק מחר, כשמי שירחיב עבורו את המימד בחלק הקדמי הוא החלוץ המוכשר אור אינברום שחזר השבוע להתאמן ויהיה בסגל מחר למשחק. למרות זאת אינברום לא צפוי לעלות בהרכב הפותח.

מי שהפתיע בנוכחותו באימון של הקבוצה הקבוצה הדרומי, היה חלוצה של קרית שמונה מאוריסיו קורדיירו. החלוץ ששיחק בעונה שעברה במ.ס אשדוד והיה גורם מרכזי בחזרת הקבוצה לליגת העל, נמצא יחד עם קבוצתו בבית מלון במרכז הארץ, ולטענת אנשי אשדוד הגיע רק מהסיבה שיש לו לא מעט חברים בקבוצה, ביניהם הבלם הברזילאי וחברו הטוב ניבאלדו. מה שבטוח במ.ס אשדוד ירצו מאוד לראות את החלוץ חוזר לקבוצה, ואולי אף כבר בינואר הקרוב.

 

רועי בקל קשר הקבוצה התייחס לבואו של המנג'ר החדש יוסי מזרחי, כשאמר "יוסי הוא איש של כדורגל במשך הרבה שנים,כבר בימים המעטיםן שהיינו איתו אנחנו (השחקנים) מרגישים רוח חדשה. ואני מאמין שזה יעזור לנו".

"אנחנו רוצים לבוא לנצח ולצאת לדרך חדשה" כך הוסיף בקל שנשמע אופטימי לגבי מטרת הניצחון מחר מול הפועל תל אביב.

מי שעוד התייחס להצטרפותו של האיש בעל הניסיון יוסי מזרחי, הוא כמובן המאמן רוני אוואט שנשאר בתפקידו.

"יוסי זה איש שאני מכיר אותו לא מהיון, הייתי מאמן קבוצת הנוער בקדנציה הקודמת שלו פה. בן אדם כמוהו שנמצא 35 שנה בתחום הכדורגל הוא מוסיף ויוסיף לשחקנים פה לא מעט. סך הכל  אנחנו מגיעים בתקופה טובה עם תוצאות יחסית טובות שעשינו במשחקים האחרונים. בסופו של דבר ביני לבין יוסי אין עניין של אגו, או דרגות על הכתפיים, אנחנו עושים הכל בשביל מטרה אחת".

הרכב משוער: גרפי, ברוסיץ',אלחמיד,סירושטיין,בן זקן,מונד,בקל,דן ביטון, ניב זריהן, עזריאל, דין דויד (בנצי מושל)

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*