דרבי דרומי לוהט: מ.ס אשדוד מחכה לאשקלון

דרבי דרומי לוהט: מ.ס אשדוד מחכה לאשקלון

אחרי שירדה אמש אל מתחת לקו האדום בליגת העל, תקווה מועדון ספורט אשדוד לחזור אל מסלול הניצחונות לאחר שישה משחקה ליגה ללא תוצאה חיובית מבחינתה. הערב (ראשון) תארח הקבוצה של רוני אוואט ויוסי מזרחי לדרבי דרומי לוהט את נועלת הטבלה, הפועל אשקלון של יובל נעים.

אשדוד שמגיעה עם 13 נקודות אל המשחק, נקודה אחת בלבד מעל השכנה מדרום, תגיע בסגל יחסית קצר אל המשחק הקריטי והחשוב.
כזכור, ניב זריהן שקיבל את העונש מהמועדון ומבית הדין של ההתאחדות, ייעדר מהמשחק בשל ההרחקה אותה קיבל על דבריו לעבר חברו אור אינברום. מעבר לחלוץ הצעיר, גם רועי בקל הקשר ייעדר עקב צבירת חמישה כרטיסים צהובים. באימון ביום שישי האחרון, גם אינברום,דין דויד ותום מונד נעדרו בשל מחלה ופציעות קלות אותם חלקם סחבו, אך שלושתם צפויים להיות בסגל למשחק הקרוב.

רוני אוואט המאמן עדיין שובר את ראשו לגבי מי ימלא את עמדת הקשר במרכז המגרש ע"ח של רועי בקל. מי שאמור לקבל את המושכות הוא הבלם מיקי סירושטיין שפתח כקשר אחורי גם במשחק ההפסד למכבי תל אביב בשבוע שעבר, כשגם משה אוחיון הקפטן הוותיק מועמד לעלות בין אחד-עשר הפותחים. גם ניר ברדע שפתח במשחק האחרון מול התל-אביבים יכול מאוד להיות שיקבל שוב את חולצת ההרכב הראשון.

במועדון כמובן מודעים לחשיבות הרבה של השגת ניצחון מחר, בטח לאחר איבוד הנקודות של כפר סבא ורעננה, והתיקו אותו השיגה בני יהודה מול מכבי חיפה. ניצחון של החבורה מעיר הנמל הדרומית יקפיץ אותה עד למקום ה11 בטבלה.

15625879_1174408586007852_3997558398767988528_o

לאחר האימון ביום שישי האחרון נשמע אוואט דרוך לקראת היריבה הערב, כשאמר " גם אחרי ארבעת המשחקים הקרובים (מול יריבות התחתית) אנחנו קבוצה שתלחם עד הרגע האחרון, צריך לקרות משהו מאוד לא צפוי שזה יתבדה. אנחנו לא באים במצב הכי אידאלי, עם לא מעט חוסרים. סוג משחקים כאלה אתה לא מחפש יופי ואיכות, אתה מחפש רק את הניצחון. אשקלון בדרך כלל שהם באים לאשדוד הם באים עם רעב, אנחנו נצטרך לתת קרב".

לגבי פרשת זריהן הוסיף המאמן הצעיר " כבר ביום ראשון ברגע שניב הועמד לוועדת משמעת פנימית, שמנו את זה מאחור. לדעתי גם העונש קצת החמיר איתו מעבר למה שהיה צריך לעשות".

"משחק חשוב מאוד, קשה, לנו בטוח שאין משחק קל בליגה הזאת. זה משחק נגד קבוצה שתאבק איתנו עד סוף העונה, קבוצה שכמונו רוצה מאוד להשאר בליגה. היתרון הוא שהמשחק בבית שלנו, בנוסף לזה שזהו משחק פיקנטי מול יריבה שהיא סוג של דרבי מבחינתו". כך נשמע הקפטן המנוסה משה אוחיון לאחר האימון.

אוחיון שנטל חלק בקבוצת הפועל תל אביב בלפני כ-שנתיים דיבר בכאב חלקי על קבוצתו הקודמת, כשאמר " זה מועדון גדול וחשוב לליגה. יש להם קהל טוב ותומך. כל קבוצה בלי קשר אם זה הפועל תל אביב או קבוצה קטנה יותר זה לא נעים. מקווה שהפועל תשאר בליגה בסופו של דבר".

הרכב משוער: ג'רפי, בן זקן, סירושטיין (ברדע), אלחמיד, ברוסיץ', מונד,אוחיון, מושל, אינברום, עזריאל, בגאריץ'( דין דויד).

 

רוצים לדעת למה הפיצה שלנו הכי טעימה באשדוד? הקליקו

רוצים לדעת למה הפיצה שלנו הכי טעימה באשדוד? הקליקו

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*