דלקת ראות: 0-0 חלש למ.ס אשדוד בבית מול קרית שמונה

דלקת ראות: 0-0 חלש למ.ס אשדוד בבית מול קרית שמונה

עושה רושם שהקלישאות של רוני אוואט בסיומם של כמעט כל משחק לאחרונה, מתחילים אט-אט להיות כתקליט שבור. זאת לאחר עוד משחק יחסית מאכזב שאותו הציגו שחקניו הערב (מוצ"ש) במשחק הביתי מול האורחת הצפונית מקריית שמונה, שהסתיים בעוד 0-0.

התוצאה כך עושה רושם מוכרת היטב לחבורה הצעירה מאשדוד, שכן זהו ה0-0 הרביעי העונה בליגת העל עבורה של הקבוצה מעיר הנמל.
בעשרים הדקות הראשונות של ההתמודדות עוד עושה היה רושם שמ.ס אשדוד תעשה את העבודה ותנצח, לאחר שחן עזריאל נבלם בשני מצבים נהדרים, אחד שפגע בקורה והשני שחולץ מהקו על ידי אורן ביטון האורח. אך מאז אותם הדקות ובאופן מפתיע, האדומים-צהובים חזרו אחורה, ואיפשרו לקריית שמונה של תומר קשטן לנהל את הלך הרוח על כר הדשא ביא' הנטוש והקר.

כעת הסטטוס קוו מבחינת תחתית הטבלה נמשך לו, מ.ס אשדוד עם הנקודה הנוספת אותה צברו הערב בפתיחת הסיבוב השני של הליגה ממוקמת מקום אחד מעל הקו האדום, לפחות עד המשחק של הפועל אשקלון מחר מול הפועל חיפה בסמי עופר, וכשקבוצות התחתית הנוספות, כפר סבא,סכנין ובני יהודה אוגרות גם הן נקודה בודדת אחת בתומו של המחזור ה14.

אוחיון

בשבוע הבא הקבוצה של אוואט ומזרחי תצא למשחק חוץ קשה מאוד בנתניה, שם תפגוש את סגנית האלופה מכבי תל אביב. הצהובים אמנם יופיעו למשחק בלי טל בן חיים החלוץ המוכשר והמאיים, ולמרות שהקבוצה מהעיר ללא הפסקה נמצאת די במשבר, עדיין עדיפים הצהובים-כחולים על הקבוצה הצעירה של רוני אוואט.

המאמן האשדודי אמר בסיום: " "זה מסוג המשחקים שצריך לשחק בהם יותר טוב ולנצח. החבר'ה רצו, ניסו, השתדלו ועשו את המקסימום. אין לי גרם של טענה, לא פשוט להגיע לכאן אחרי 120 דקות. זה לא תירוץ אבל זו עובדה. סחטנו את חלק מהשחקנים עד הסוף. הסגל שלנו מאוד קצר, וזה משהו שאנחנו מחכים בשבילו לינואר, כדי להוסיף עוד איכות".

מהלך המשחק:

דקה 7: דקה לאחר שקאסיו פרננדס נפצע והוחלף, אשדוד כמעט עלתה ליתרון. חן עזריאל פרץ נפלא לרחבה ושלח כדור שטוח לפינה השמאלית, אך הכדור פגש את הקורה, והתגלגל על קו השער עד לידיו של איתמר ניצן.

דקה 17: חרף השליטה של ק”ש, דווקא המארחת מסוכנת יותר. ניב זריהן הכניס כדור גובה מצוין מצד שמאל, הכדור הורחק ישר לרגליו של עזריאל, שמתוך הרחבה בעט למסגרת אבל הבעיטה שלו פגעה באורן ביטון שלמעשה הציל שער בטוח.

שחקן-מס

דקה 21: עזריאל פרץ באגף שמאל, הכניס כדור עומק נפלא לכיוונו של בנצי מושל שבעט ברגל שמאל, אבל נבלם על ידי אורן ביטון ששוב הציל את האורחת מספיגה.

דקה 31: נסיון של ק"ש. ביטון הפעלתן הרים כדור מצד שמאל, אופיר קריאף נגח, אולם יואב ג'ראפי היה במקום והדף לקרן.

דקה 44: התקפה קבוצתית נהדרת של אשדוד הסתיימה ברגלו של רועי בקל שבעט מ-20 מטרים לעבר המסגרת, אך ניצן הגיב מצוין והדף לקרן.

דקה 79: ההחטאה של המשחק. עוד מחליף, ג'וזף גנדה שרק נכנס, הגיע למצב טוב מחמישה מטרים, אך חאתם עבד אלחמיד גלש נהדר, הפריע לו וגרם לו לשחרר בעיטה רעה גבוה מאוד מעל השער.

הרכב מ.ס. אשדוד: יואב ג'ראפי, קרלו ברוצ'יץ', חאתם עבד אלחמיד, מיקי סירושטיין, טום בן זקן, תום מונד, רועי בקל, דן ביטון (משה אוחיון, 54), בנצי מושל (דין דוד, 72), ניב זריהן וחן עזריאל.

 

צילומים מתוך דף הפייסבוק הרשמי

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*