ג׳קי בן זקן מחזיר את יוסי מזרחי

ג׳קי בן זקן מחזיר את יוסי מזרחי

רגע לפני משחק הליגה הקרוב מול הפועל תל אביב בשבת. חדשות משמחות מבחינתה של מ.ס אשדוד, יוסי מזרחי מי שאימן את הקבוצה בעבר בשלוש קדנציות שונות, חוזר בפעם הרביעית למועדון איתו והוא מזוהה לא מעט מבחינת קריירת האימון שלו. רק שלהבדיל מהפעמים הקודמות, הפעם יוסי מזרחי יגיע לתפקיד חדש לו בקבוצה,כמנג'ר. ומגיע לא מעט בשביל להוסיף מהניסיון הרב ולתרום בכך לקבוצה השרויה במקום האחרון בטבלה. למרות החזרה של מזרחי למועדון הדרומי, בקבוצה מבהירים שגם כעת, רוני אוואט יישאר המאמן הראשי, וגילי לנדאו ימשיך להיות המנהל המקצועי על מחלקת הנוער.

מזרחי עוד עמד על הקויים הערב במשחק של קבוצתו הפועל ירושלים מול הפועל קטמון במסגרת המחזור ה-11 בליגה הלאומית, אך כאמור מיד בסיומו הודיע המאמן הוותיק לראשי המועדון הירושלמי כי הוא עוזב לטובת הקבוצה מעיר הנמל.

"יוסי מזrחי תמיד רצוי פה" כך נמסר מאנשים השייכים למועדון ספורט אשדוד. אמנם המאמן הירושלמי רק הגיע, ויספיק להיות עם השחקנים באימון אחד לפחות ככל הנראה, אך כמי שמכיר אותם , או את רובם בצורה הטובה ביותר, עושה רושם שלמזרחי לא תהיה בעיה בהכוונת הסגל ובעזרה לרוני אוואט הסובל מחוסר ניסיון, ובמועדון מקווים שהמהלך ייתן את אותותיו כבר במשחק הליגה הקרוב, ובתקווה שעם יוסי מזרחי כעזרה על הקויים, המועדון ייצא לדרך חדשה ומוצלחת.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*