באשדוד עדיין קיץ

באשדוד עדיין קיץ

קצת מוזר לעבור ליד השערים המזרחיים של פארק אשדוד ים, בקור של ינואר, בחוץ גשמים, רעמים אבל מבחינת פרסומי העירייה התלויים על גדרות הפארק אנחנו עדיין בשיאם של אירועי הקיץ. מיקי מנישמיקי, מני ממטרה, מיכל הקטנה ועוד מככבים על גדרות הפארק כאילו לא הופיעו לפני כחצי שנה ואין שום ערך פרסומי לשמשוניות הענק.

פרסום נוסף המתנוסס על עשרות מטרים ריבועיים משווקים לנו עדיין את פסטיבל הבירה מסוף אוגוסט עם אליאב זוהר ובניה ברבי שכבר לםני חצי שנה סיימו את הרומן עם הפסטיבל ועם הבירה ובטח עם העיר אשדוד.

אז למה משאירה העירייה את הפרסומים? מה האינטרס? שלא לדבר על רוח התקופה שלא תואמת את אירועי השיא האלה וגם, לראות פרסומי קיץ בשיא החורף לא נראה קשור. שלא לומר תלוש.

אם תשימו לב בשלל אפיקי הפרסום העירוניים אל תצפו לפרסומים מעודכנים, לאחרונה כיסו דגלי ישראל פרסומים מקמפיינים של הקיץ שמשכו עוד כמה חודשים לתחילת הקיץ, גם בסביבת המשכן מפורסמות הופעות שבוטלו וזמנם עבר מזמן.

 

 

גם בתיעוד חגים ידה של העירייה לא על העליונה, חנוכיות מפוזרות עדיין בכל העיר, קשורות לגדרות והשיא, החנוכיה הדולקת בשדרת תל חי ואנחנו אוטוטו בפורים. אנחנו רואים את התופעה בולטת לקראת חגים מרכזיים שפרסומי עצמאות, פסח, מימונה ועוד ממשיכים חודשים אחרי ללא קשר לרוח התקופה.

 

 

ראוי שמישהו יתאפס על לו״ז האירועים בעיר מבחינת הרלוונטיות, קיץ עבר? תסירו, חנוכה עבר קפלו תוך יום יומיים את החנוכיות וקחו עוד כמה ימים לקפל את החנוכיה הלא קשורה, יפה ככל שתהיה. (עניין של טעם)

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*