עיריית אשדוד הגישה תלונה בגין התחזות

עיריית אשדוד הגישה תלונה בגין התחזות

היום בצהריים, המשנה למנכ"ל העירייה גב' דינה בר אולפן, הגישה במשטרת אשדוד תלונה רשמית בגין התחזות והפצת מידע כוזב בשם עיריית אשדוד. התלונה מתייחסת להודעות SMS שקריות הנשלחות ישירות לתושבים. התושבים נקראים לנהוג בזהירות ובשיקול דעת. התלונה תיחקר בשיתוף יחידת הסייבר.

לאור תלונות תושבים ומידע שהגיע לעיריית אשדוד, נמצא כי ישנו גורם כלשהו אשר מפיץ מידע מטעה, תחת הכותרת "עיריית אשדוד" ((Ashdod.muni.il, כאילו הדברים נעשו בשמה ועל דעתה של העירייה. ההודעות נשלחות באמצעות SMS לסמרטפונים האישיים של התושבים ובהם מידע כוזב המרמז בצורה מתוחכמת על מחדלים או כל מידע המכפיש את שמה של העירייה.

מעיריית אשדוד נמסר כי השימוש בתוכנת ההודעות נועדה להעביר מידע חיוני לציבור התושבים הן בשגרה והן בחירום, ולא די שבמעשה ההתחזות נמסר מידע מטעה בצורה מכוונת אלא שהוא פוגע בערוץ קשר חיוני עם התושבים. על כן, העירייה מודיעה כי הדברים אשר הופצו באמצעי התקשורת לא די שאינם בשמה ובאישורה, אלא שיש בהם כדי הונאת הציבור ופגיעה בשמה הטוב של העירייה.

לפיכך, היום אחר הצהריים הוגשה תלונה במשטרת אשדוד בגין התחזות והונאת הציבור. התלונה תיבדק ע"י הגורמים המקצועיים במשטרה עד לאיתור המתחזה או המתחזים.

בהזדמנות זו, עיריית אשדוד קוראת לציבור התושבים בבקשה להיות זהירים בקבלת המסרים בהודעות ה-SMS, ולהפעיל שיקול דעת בכל הודעה שמתקבלת בטלפונים הניידים. אנו נמצאים בתחילתה של מערכת בחירות וזה המקום לקרוא למתמודדים ולכל המעורבים בתהליך הבחירות, לנהוג באחריות.

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*