אשדוד הפסידה להרצליה במשחק אימון ראשון

אשדוד הפסידה להרצליה במשחק אימון ראשון

מאיר טפירו עלה הערב לפרקט, לראשונה בעמדת המאמן ובמשחקו הראשון נאלץ לרדוף אחרי הרצליה שהובילה בחלקים משמעותיים במשחק בהפרשים גדולים. את החלק האחרון של המשחק דווקא ינסה טפירו לשמר, החלק בו צמצם וכמעט חזר למשחק אבל זה היה מעט מדי, מאוחר מדי.

בני הרצליה ומכבי "קפלן" אשדוד/באר טוביה נכנסו הערב (חמישי) גם הן למעגל משחקי טרום העונה. החבורה של מיקי גורקה הובילה בהפרש דוספרתי לאורך שלבים ארוכים (35:48 במחצית, 50:61 אחרי 30 דקות), לפני שקאמבק מאוחר של האורחים צימק ל-78:72 בסיום.

ג'ף אדריאן, אחד הזרים הכי מסקרנים שנחתו הקיץ בליגת ווינר סל, היה המצטיין במשחק עם 18 נקודות. הרצליה חסרה את אבירם זליקוביץ' הפצוע, בעוד אשדוד, שהחתימה עד כה שלושה זרים, שיחקה ללא נמרוד טישמן שסובל מפציעה גם כן. יועד בית יוסף, שנבחן בהרצליה, קלע 10 נקודות למנצחים. נאור שרון נפצע בעינו ופונה בסיום לבית חולים.

קלעו לאשדוד: בן אלטיט 12, דניאל יואינג 11, רם אליאספור 9, יפתח זיו וצ'ייס סיימון 8 כ"א, נאור שרון 7, נועם לייש ואד דניאל 6 כ"א, ג'ייק כהן 5. כן שותף: אדם אריאל.

קלעו להרצליה: ג'ף אדריאן 18, טוריאן גרין 12, דני רובין 11, יועד בית יוסף וסטיבן דניס 10 כ"א, אוטומן ג'קו ותום מעיין 6 כ"א, חליל קנאסביץ' 5.

 

Laptop

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*