לא רוצים להסתבך: מחר ביא' מ.ס מארחת את הפועל תל אביב

לא רוצים להסתבך: מחר ביא' מ.ס מארחת את הפועל תל אביב

ארבעה תוצאות תיקו מאז תחילת משחקי הפלייאוף התחתון. זה המאזן הדי עלוב של מועדון ספורט אשדוד בחודש האחרון, שעדיין משאיר אותה במאבקי ההישרדות הקשים של הירידה.

מחר (שבת,17:45) תגיע הפועל תל אביב שנמצאת מתחת לקו האדום, לאצטדיון ה"יא'", כשהיא יודעת שכל תוצאה פרט לניצחון עלולה לסבך אותה מאוד לגבי מצב ירידת ליגה.

גם באשדוד עדיין לא יכולים לנוח על זרי הדפנה. אשדוד נמצאת עם 32 נקודות, 5 בלבד מהמקום המוביל לליגת המשנה בתום העונה, שם כאמור נמצאת הפועל תל אביב, יהפסד מחר לאדומים שיגיעו עם קהל אוהדים רב, פלוס ניצחון של אשקלון בכפר סבא, ופתאום התסריט השחור של הירידה לפני שנתיים יחזור על עצמו.

במ.ס ראו אתמול את ההפסד הביתי של בני יהודה שהחזיר גם את הזהובים למאבקי התחתית, כך שכבר מחר יקוו בעיר הנמל לנצח ולהבטיח סופית את ההשארות.

בנוגע לפן המקצועי, עדיין לא ברור האם הבלם חאתם אלחמיד יעלה ב11 הפותחים, זאת לארח שהבלם המצויין לא התאמן השבוע בשל פציעה, כאשר קיים סיכוי שהוא יקבל זריקה ויעלה בכל זאת לשחק.

בהתקפה  דין דוד אמור לעלות בצוותא עם דן ביטון ואור אינברום, ואולו לשחזר את הניצחון על הפועל תל אביב מהסיבוב הראשון ביא'. אז אגב כובש השער של ה1-0 היה ניב זריהן,שכאמור היום כבר לובש את מדי האלופה ואולי גם זאת שבדרך, הפועל באר שבע.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*