דן ביטון העניק 1-0 חשוב למ.ס אשדוד בדרבי הדרומי מול אשקלון

דן ביטון העניק 1-0 חשוב למ.ס אשדוד בדרבי הדרומי מול אשקלון

חיוכים רבים חזרו הערב(ראשון) על פניהם של אנשי מ.ס אשדוד. הקבוצה שלא חוותה טעם ניצחון מזה שישה משחקי ליגה רצופים, השכילה סוף כל סוף לעשות זאת, ועוד במשחק הדרבי הדרומי בקרב התחתית החשוב מול השכנה מאשקלון, עם 1-0 קטן אך מתוק ביותר,משער מרהיב ביופיו כבר בדקה השמינית של המשחק מרגלי דן ביטון שחקן הרכש מהפועל באר שבע. אמנם לאחר מחצית ראשונה אחת בה האדומים-צהובים שלטו על כר הדשא והשיגו את השער היחיד שהובקע במשחק הקבוצה הלכה אחורה, אך בסיומם של 90 הדקות הניצחון היה שווה את הכל עבור הקבוצה הדרומית של אוואט ומזרחי.

כעת, המועדון מעיר הנמל מטפס שלוש מקומות אל המקום ה11 בטבלת ליגת העל, אם כי בתחתית השנה בעקבות ריבוי הקבוצות ששוהות שם בכל שבוע עשויות להחליף את מיקומם.

14917121_1113495872099124_7399253921156166651_o

צילום: פייסבוק רשמי

מי שנכחו באצטדיון היא' הערב היו מאוריסיו קורדיירו חלוצה של קריית שמונה, שכפי שנראה כרגע אמור להצטרף בחודש ינואר הקרוב לקבוצה של אוואט, בין היתר בעקבות החתימה של נג'וקו בקבוצה הצפונית. מי שעוד הגיע הוא הקשר הקנייתי אנתוני אקומו שחקן הנבחרת המקומית. הקשר בן ה24 אמר הערב " יש לי שאיפות גדולות לשחק באירופה, ואני מקווה להתחיל את מסע הדרך שלי מישראל". בנוסף במהלך השבוע צפויים לנחות שני שחקנים ברזילאים להתרשמות, כשנכון לרגע זה במועדון הדרומי בראשותו של המאמן רוני אוואט, ממשיכים לבחון אופציות נוספות.

המאמן רוני אוואט סיכם לאחר המשחק בהתרגשות גדולה " ניצחנו משחק לא פשוט! סוג משחקים כאלה היה ידוע בשבילי שלא יובקעו בהם הרבה שערים. רק אתמול ראינו כולם מה קרה במשחק בין כפר סבא להפועל חיפה שכפר סבא הובילה עד הדקה ה82 והפסידה. חצי ראשון היום שיחקנו כדורגל טוב, מערך התקפי מבדרך כלל.

חן עזריאל בקישור היה מהלך של יוסי, וכל הקרדיט לגבי זה מגיע לו ובענק".
לגבי הירידה הניכרת ביכולת בחצי השני " דרבנתי את השחקנים שלי ללכת קדימה גם במחצית השנייה, אך ככל שהדקות עוברות, המתח והלחץ גורם לך להבין שאתה צריך לשמור על התוצאה בכל דקה שעוברת. לניצחון הזה משמעות גדולה עבורינו".

לגבי כובש השער דן ביטון " דן הוא ילד מדהים. כמו שאמרתי הוא עאחד מאותם שחקנים צעירים שיש להם לפעמים את העליות והירידות במהלך השנה. הוא הגיע אלינו בכושר שיא בהתחלה והרבה התלהבות, ובאופן טבעי שהקבוצה לא טובה הוא מאבד מהביטחון. שמח בשבילו על הגול".

msa_pnimi

צילום: פייסבוק רשמי

דן ביטון עצמו הוסיף לאחר המשחק " תמיד כיף להבקיע, אני הכי שמח שהקבוצה ניצחה. בתור שחקן השאיפה שלי היא להמשיך לשחק ולקבל דקות בכל משחק ומשחק".

בנושא אחר, שחקן שעשוי לעשות את הדרך לעיר הנמל הדרומית הוא חלוצה של הפועל תל אביב דולי מנגה. מנגה שכמו שאר חבריו לקבוצה נמצא כעת באי ודאות עצומה לגבי המשך עתיד המועדון האדום, קיבל פנייה מאשדוד, אך כעת מחלוקת בעניין סכום הכסף לגבי ההשתתפות בשכרו מרתיע במעט את אנשי הצוות המקצועי.

ביום שישי הקרוב תצא מ.ס אשדוד למשחק חוץ במסגרת גביע המדינה מול הפועל איכסל מליגה א' צפון. ואת משחק הליגה הבא שלה תשחק ביום רביעי שלאחר מכן, במחזור אמצע השבוע מול הפועל חיפה בסמי עופר.

צילום תמונה ראשית: אבי רוקח

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*