אשדוד בחצי הגמר – 79:91 על קרית גת

אשדוד בחצי הגמר – 79:91 על קרית גת

מכבי אשדוד באר טוביה רחוקה 2 משחקים מהנפת גביע ראשון, ותואר ראשון לעיר אשדוד. משחק מצויין כולל התקפת לב ברבע השלישי אבל עם דיאנטה גארת אחד שעושה ככל העולה על רוחו בכל רגע נתון ומוכיח שוב שהוא גדול בשתי מידות על הליגה שלנו.

היו כמה רגעים שנראו כמו דז׳ה וו מהמפגש הקודם ונראה כי טפירו בוא לעשות פה עוד סיבוב של סל סיום כדוגמת זה שהעלה את קרית גת לרבע הגמר.

קריית גת נכנסה למשחק קצת באיחור וראתה את תומאס, סוואן וגארט פותחים יתרון 3:9. דילייני, בעזרתו של ניר, הצליח לעצור את כדור השלג, אבל המילה האחרונה ברבע הייתה של גארט הנפלא שקבע 17:23. ברבע השני התחילה המארחת להפציץ מעבר לקשת ושלשות של אורלנד וסולומון פתחו הפרש דו-ספרתי. טאקר ודילייני ניסו למזער נזקים, אבל הצהובים קלעו כמעט בכל פוזשן וירדו להפסקה עם יתרון 36:52.

or

קריית גת שיפרה באופן משמעותי את ההגנה ברבע השלישי, טאקר התעורר אחרי מחצית בינונית ודאנק של קילינגסוורת' במתפרצת סגר ריצת 0:10 שצימקה ל-59:57 בלבד. תומאס וגארט בנקודות חשובות מנעו מהם להשלים מהפך וסל של סולומון סגר את הרבע השלישי ביתרון 58:66. טאקר ודילייני המשיכו להילחם והגיעו עד מינוס נקודה, אבל סלים חשובים של סולומון ותומאס שברו את האורחים ופתחו פער בלתי מחיק ממנו כבר לא הצליחו לחזור.

swanyoram

מכבי אשדוד/באר טוביה: גארט 26 (3-8 לשלוש, 8 אסיסטים), תומאס 23 (6-8 לשתיים, 1-5 לשלוש, 8-11 מהקו, 7 ריבאונדים), סולומון 15 (5-5 מהשדה, 8 ריבאונדים), סוואן 14 (3-7 לשלוש, 6 אסיסטים), אורלנד 6, גלאדנס 5, וורקמן 2. כן שותפו: הול, שולדבראנד (4 אסיסטים) ושרון.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*