אין נס לציונה – אשדוד נשארה צהובה

אין נס לציונה – אשדוד נשארה צהובה

מכבי אשדוד באר טוביה יצאה מצרה שלא היתה צריכה להיכנס אליה מלכתחילה, צביקה וחניכיו החלו את המשחק כהמשך ישיר לתצוגה מול הפועל ת״א, ונראה שנס ציונה, שגם לא ממש התעלתה על עצמה הולכת לצאת מפה כשידה על העליונה. במשך שלושה רבעים וחצי רדפה אשדוד אחרי נס ציונה שברגעי השיא עלתה ליתרון דו ספרתי, אבל כשישראלים מתחילים לתת תפוקה זה סימן טוב. אורלנד עם 16 חשובות ושולדבראנד שהחל לספק ממוצעים יפים עם 12 נקודות וסוואן עם 17 יותר מהשבוע שעבר.

גארת חזר לעבודה ותומאס היה ונשאר יציב בתרומתו הקבועה אז מה השינוי אתם שואלים? ההגנה. ברבע אחרון עלו מכבי אשדוד באר טוביה ורק צבע המדים הזכיר שמדובר באותה קבוצה, ריצה מהירה של גארת עם 6:0 החלה את השינוי, כח צביקה התחיל להאמין ולהבין שבבית חייבים לנצח וכל השאר… היסטוריה.

tomas

ניצחון מאוד מאוד חשוב שמאזן את אשדוד עם 9 נצחונות ו-9 הפסדים מייצבים אותה במקום השביעי ועם מורל גבוה לשבוע הבא נגד קרית גת ויותר חשוב לחצי גמר גביע המדינה שיתקיים ב-15/2 בהיכל מנורה מבטחים בת״א.

zvika4

מכבי אשדוד/באר טוביה: תומאס 19 (11-13 מהקו, 10 ריבאונדים), סוואן (3-8 לשלוש, 5 איבודים) וגארט (8-11 לשתיים, 0-6 לשלוש, 13 אסיסטים, 0 איבודים) 18 כ"א, אורלנד 16 (4-6 לשלוש), שולדבראנד 12 (4-5 לשלוש), גלאדנס 4, וורקמן ושרון 2 כ"א. כן שותף: הול.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*