צ'ק ליסט לחתונה: דברים שכדאי לבדוק

צ'ק ליסט לחתונה: דברים שכדאי לבדוק

הפקת חתונה אינה משימה של מה בכך ויש להיערך לכך מראש ולהשקיע בנושא זמן ומחשבה. אחרי שהודעתם להורים כי בכוונתכם להתחתן ולאחר ההתרגשות העצומה בקרב בני המשפחה, הגיע הזמן לתכנן את החתונה נכון ולא לשכוח דבר. עליכם לדעת כי תכנון נכון של החתונה ימנע מכם טעויות ותסכולים, וגם תוכלו להוזיל את עלויות החתונה, כל עוד תשוו מחירים, ותקבלו החלטות ראויות ושקולות. לשם כך, כדאי להכין צ'ק ליסט, כלומר רשימה לחתונה, וכך תוכלו להפחית לחצים ולהפיק חתונה מושלמת ושמחה.

רשימת חתונה מומלצת

כדי להפיק אירוע חשוב ומרגש בחיים מומלץ להכין צ'ק ליסט לחתונה, הרשימה כוללת פריטים רבים כגון רשימת מוזמנים שלכם ושל ההורים משני הצדדים, בחירת מקום ומועד לחתונה, קייטרינג לאירוע במידה ובחרתם מקום שאינו מציע אוכל, צלם, תקליטן, שמלת כלה ובגדים לחתן, צלם אירועים, אטרקציות, רב שיחתן אתכם, חברה לעיצוב האירוע והחופה, הדפס ושליחת הזמנות לאורחים, תכשיטים, סלון לאיפור כלות ולעיצוב שיער, טבעות נישואין, בר משקאות ועוד.

הפקת חתונה מתחילה בהחלטה על מועד האירוע וכמות המוזמנים, בהתאם למספר האורחים ומועד האירוע תוכלו להתחיל לחפש גן או אולם אירועים מתאים. כמו כן, אתם יכולים להחליט על הפקת חתונה בטבע אך אז עליכם להוסיף לרשימה גם ציוד שיש להזמין לאירוע, בין היתר מערכות תאורה והגברה, מסך להקרנת קליפ או מצגת חתונה, שירותים ניידים, גנרטור, פתרונות הצללה או אוהל אירועים ממוזג, תפאורה, ציוד להגשת האוכל, לרבות כוסות, צלחות וסכו"ם, כסאות ושולחנות וכל ציוד אחר לו תדרשו. אגב, אם תחליטו להפיק את האירוע בטבע כדאי לדעת כי לא כל חברות הקייטרינג מסוגלות להציע עבורכן שירות, לכן חשוב לוודא כי בחרתם חברה מקצועית המתמחה באירועי טבע וברשותה כל הציוד הנדרש לכך.

גן, אולם או חתונה בטבע

כאמור, ניתן להפיק חתונה באולם אירועים מפואר וממוזג, בגן אירועים פתוח המציע תפאורה ירוקה ואווירה נעימה וטבעית או בחיק הטבע. חתונה בטבע דורשת הערכות מוקדמת ומחייבת אתכם לא לשכוח דבר, אך תוכלו לפנות לחברת הפקות מקצועית המתמחה באירועים בטבע וזו תתכנן אירוע מושלם עבורכם.

חוויה קולינרית באירוע

לאחר שבחרתם מקום תוכלו להתחיל לחפש חברת קייטרינג המציעה תפריט מקורי וייחודי בהתאם לטעם האישי שלכם. מומלץ לבחור חברת קייטרינג בוטיק המתמחה באירועים בסדר גודל של החתונה שלכם, יש לזכור כי חברות קייטרינג מציעות תפריטים שונים ומתמחות בסגנונות בישול שונים. חברת קייטרינג מקצועית המתמחה בחתונות בוטיק תציע לכם מנות גורמה וחוויה קולינרית יוצאת דופן, כך מובטח לכם כי האורחים יהיו שבעי רצון ולא יפסיקו להלל ולשבח את המנות הנפלאות שהוגשו להם באירוע.

לסיכום, כדי להפיק חתונה מושלמת ומרגשת מומלץ להכין צ'ק ליסט מפורט עם תאריכים ומועדים לביצוע המשימות. כך תוכלו לעמוד בלחץ הסידורים הרבים שעליכם לבצע לפני החתונה ולהבטיח כי האירוע יעבור בצורה חלקה וללא תקלות.

לקריאה בנושא: קייטרינג בחתונה – הגשה או בופה, מה עדיף? כנסו לכאן

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*