קייטרינג חלבי כשר למהדרין או קייטרינג בשרי – מה מתאים למי?

קייטרינג חלבי כשר למהדרין או קייטרינג בשרי – מה מתאים למי?

כאשר אתם מתכננים אירוע, יש לבחירת הקייטרינג משמעות ניכרת לחלוטין. כאשר אתם מתכננים אירוע, בין אם מדובר באירוע קטן ובין אם מדובר באירוע גדול, בין אם מדובר באירוע פרטי ובין אם מדובר באירוע עסקי, רבים הם אשר המתחבטים בדעתם – האם לשכור שירותי קייטרינג חלבי כשר למהדרין או בכלל קייטרינג בשרי.

המטבח החלבי הינו עשיר מגוון ומכיל מבחר רב של מנות בתוך מגשי אירוח חלבי, כמו למשל – מרקים, פסטות, כריכים ולחמים, פשטידות וקינוחים עוגות גבינות וקרפים צרפתיים. לקייטרינג חלבי יש הרבה יתרונות גם עבורכם וגם עבור האורחים שלכם. קודם כל, יש את נושא הנגישות, בקייטרינג חלבי יש נגישות גבוהה לכל סוגי הקהלים, בין אם הם אוכלים בשר באופן קבוע ובין אם הם צמחוניים.

הווה אומר, קייטרינג חלבי מהווה פתרון אידיאלי לרוב האורחים שלכם ואין צורך שתוותרו בנידון. כמו כן, ניתן להתאים מנות באופן מיוחד לאלו מהאורחים שלכם אשר הם רגישים לגלוטן. שנית, מגוון וכן צבעים – קייטרינג חלבי בעל משחק מרבי של אפשרויות ושילובים בין טעמים בין צבעים שיפתו גם אתכם וגם את האורחים שלכם.

יתרון נוסף הוא המשמעותי מבין כל היתרונות – הקינוחים שבסוף הערב, אשר להם כולם ממתינים. לא עוד שוב קינוחי פרווה כמו שנאלצים לעשות בקייטרינג הבשרי, כי אין צורך להוציא את החלב מתפריט המתוקים ולהשתמש בתחליפים כמו במטבח הבשרי.

קינוחים חלביים על מגוון סוגיהם נחשבים כטעימים במיוחד מכלל הקינוחים. יתרון אחרון – ארוחות חלביות הן הרבה יותר קלות לעיכול מאשר ארוחות בשריות כבדות, לכן אין צורך תמיד להכביד על האורחים שלכם, אלא דווקא לתת להם ליהנות ולשמוח יחד אתכם. בשונה מקייטרינג בשרי, קייטרינג חלבי מתאים לכל אירוע – בין אם הוא נערך בערב, בבוקר או בצהריים.

קייטרינג בשרי

קייטרינג בשרי לאירועים יכול להגיע במגוון עשיר של תפריטים. המנות האהובות של הקייטרינג הבשרי משלבות נגיעות בשר במנות הנודלס, הסושי, השיפודים, האנטריקוט וכדומה, בין המנות האסייתיות ניתן למצוא פאד – תאי תאילנדי סושי יפני, אגרול סיני וכדומה. והקינוחים יערבו לחיך, כמו למשל – פבלובה, קרם בורלה ועוד.

לפני שאתם ניגשים לבחור קייטרינג בשרי, יש לבדוק את הנושאים הבאים:

מיקום – כדי שחברת הקייטרינג תדע להיערך נכון לכל מיקום שבו תבחרו לקיים את האירוע שלכם.

כמות האורחים – כך תדעו לכוון את חברת הקייטרינג הבשרי לאירועים קטנים או לחילופין לאירועים גדולים, לכמויות האוכל, אופי ההגשה והאירוע.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*