לקראת החתונה מגיעים אל ערב הטעימות עם צוות מנצח

לקראת החתונה מגיעים אל ערב הטעימות עם צוות מנצח

אם הגעתם לרגע שבו אולם אירועים במרכז מזמין אתכם אל ערב הטעימות, כנראה שאתם מתקרבים בצעדי ענק אל האירוע הגדול שלכם. אחרי חודשים של הפקה, מדידות, טלפונים והתרגשות גדולה, הגיע הרגע שלכם גם ליהנות בארוחת ערב משובחת במיוחד של הקייטרינג איתו תעבדו.

לא משנה אם אתם חוגגים חתונה קטנה או חתונה גדולה – ערב הטעימות הוא משהו שכולכם חייבים להגיע אליו כדי לבחור את המטעמים שיתבלו את האירוע שלכם. כעת השאלה הגדולה היא עם מי אתם מגיעים אל ערב זה?

נותנים כבוד להורים

גן אירועים במרכז יאפשר לכם להגיע עם כמה קרובים אליכם, וזאת על מנת שתוכלו לקבל את חוות דעתם של אנשים קרובים אליכם ביחס לאוכל שיוגש באירוע. אז האפשרות הראשונה וגם כנראה זו הטבעית ביותר היא להגיע אל אולם האירועים עם ההורים שלכם. אם אתם חושבים על זה, בלי ההורים שלכם לא הייתם מגיעים לרגע המרגש הזה. על כן, סוגרים מעגל ומבלים בערב איכות עם ההורים שלך וההורים שלך.

זוגות חברים שלכם שהרגע התחתנו

אפשרות נוספת היא להגיע עם זוג חברים שלכם שרק הרגע התחתן. חברים טובים שלכם שהתחתנו יכולים לסייע לכם רבות בהליך הפקת האירוע שלכם, וגם כאן בערב הטעימות. מאחר והם כבר התחתנו, הם יכולים לייעץ לכם, לספר לכם מה האורחים אהבו יותר ופחות ואיך בונים תפריט לאירוע בצורה הכי טובה שיש. כשאתם עורכים חתונה במרכז, גם יוצמד אליכם לערב הטעימות השף והצוות הקולינארי שישמחו לסייע לכם בכל שאלה.

ערב גיבוש עם האחים שלכם

בא לכם להקליל את ערב הטעימות ולהפוך אותו לבילוי של ממש? הגיעו אל ערב זה עם האחים והאחיות שלכם. תהליך הפקת החתונה הגדוש בהמון עבודה והמון התרגשות, מנע מכם להיפגש עם האחים היקרים לכם לאחרונה, כך שמעבר לכך שמדובר על ערב טעימות, מדובר גם על ארוחת פיצוי לאחים היקרים שלכם שכל כך אוהבים אתכם.

חבר שף, חברה יועצת קולינארית

יש לכם חברים טובים העוסקים בתחום הקולינאריה? כדאי לכם להגיע איתם אל ערב הטעימות! לא רק שהם חברים שלכם וישמחו לתת לכם את העצות הכי טובות, אלא גם מדובר על אנשי מקצוע שיוכלו לעזור לכם לקבל החלטות קולינאריות נכונות באירוע שלכם. זיכרו כי המטרה של ערב הטעימות היא להרכיב את תפריט האירוע שלכם, כך שיש לכם אחריות רבה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*