צחי אבו מגיב ללחמני

צחי אבו מגיב ללחמני

לאחר שחבר מועצת העיר אלי לחמני תקף היום את חברו למועצת העיר עו״ד צחי אבו האחרון לא נשאר חייב, במכתב תגובה עונה עו״ד אבו בזו הלשון:

אכן, בישיבת מועצת העיר האחרונה מיום 4.2.210, הוחלט להמליץ על מינויי כיו"ר חברת תאגיד המים "יובלים". הודעתו לעיתונות של מר אלי לחמני היא לא יותר מאשר בבחינת "טובל ושרץ בידו", שכן כישלונו המהדהד של מר לחמני כיו"ר יובלים עד למועד זה – גלוי וידוע לכל, ודי לציין כי תלונות התושבים המגיעות אל חברי מועצת העיר בנושא תפקוד התאגיד ועל חיובי צריכה מופרזים הגיעו לשיאים חדשים.

לגופו של עניין:

החברה בבעלותי פועלת במספר מצומצם של פרויקטים ואין בינה לבין חברת יובלים כל קשר שהוא על בסיס קבוע.

במסגרת הגשת המסמכים לבדיקת כשירות כהונתי, חשפתי בפני הוועדה הממנה את כל קשריי העסקיים עם יובלים ולא נמצא בהם כל טעם לפגם.

לגבי המשרדים ש"יובלים" שכרו במשך 7 השנים האחרונות מחברה הקשורה אלי – הרי שהחוזה הסתיים לפני כחודשיים, וכיום אין שום התקשרות בין יובלים לחברה זו, והמשרדים זה מכבר פונו.

חשוב לציין ולבדוק, כי במכרז החדש שהוציאה "יובלים" למשרדים, הציעה חברתי הצעת מחיר של 35 ₪ למ"ר – אולם "יובלים", בראשות מר אלי לחמני באותה העת, העדיפה לבחור בהצעת מחיר אחרת שהינה כפולה במחיר!

זאת ועוד, מיקומם בחדש של משרדי החברה נמצא באזור מרוחק ובלתי נגיש בצורה משמעותית לעומת מיקומם הקודם.

לסיכום, סבורני שמר לחמני חושש כי במינויי זה אני עלול להחשף לחומרים מתקופתו אשר "יעלו תמיהה" (בלשון המעטה), ולכן מיהר בחופזה להגיש שאילתא זו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*