לחמני נגד צחי אבו

לחמני נגד צחי אבו

במכתב ששיגר עו״ד אלי לחמני בגין מינויו של עו״ד צחי אבו ליו״ר הדירקטוריון של יובלים מתריע לחמני על סדרה של ניגודי אינטרסים ומבקש מיחיאל לסרי,ראש העיר לעשות שוב חושבים לפני המינוי אותו ממשיל לחמני לחתול ששומר על השמנת". מצ״ב ההודעה כפי שנשלחה:

בישיבת המועצה האחרונה, מיום 04.02.2015 הוחלט על מינוי חבר המועצה, הקבלן, עוה"ד צחי אבו, כיו"ר דירקטור חברת "יובלים", מעשה שהינו – "לתת לחתול לשמור על השמנת".

ואפרט:

החברות בבעלותו של חבר המועצה, עוה"ד צחי אבו, פועלות בעשרות פרוייקטים של בניה בעיר, בבניית בניינים חדשים בפרוייקטים של פינוי בינוי ותמ"א 38.
בכל אחד מהפרוייקטים נדרשות החברות, עקב חיובים שחברת "יובלים" מוציאה בגין היטלים ואגרות ביוב ומים, למו"מ על בסיס יומי, כמעט.
האם ראוי, ולו למראית עין, כי אדם כזה, קבלן בנין, יעמוד בראש חברה שנדרש לשרותיה על בסיס קבוע ?

עד נכון ליום מכתבי זה, חברה בבעלותו של עוה"ד צחי אבו השכירה משרדים לחברת "יובלים" במשך שנים ועקב בקשתה של החברה להפסיק את הסכם השכירות ב 31 בדצמבר 2014, החליט עוה"ד צחי אבו להכפיל את מחיר השכירות ולאלצה לשלם מחיר מופקע לפרק זמן של שנה או לשלם דמי הפיצויים יומיים בגין כל יום איחור על פי הסכם השכירות.

"יובלים" עדין אמורה לשלם עבור תקופות שכירות אלו ועדין מקיימת מו"מ מול היו"ר המיועד, עוה"ד צחי אבו, לענין תשלומים בגין התקופה שלאחר ה- 31.12.2014.
האם האמור ראוי?

מוטב היה, כי ד"ר יחיאל לסרי, קודם החלטתו, היה בוחן באם האמור ראוי וחושבני, כי גם לדידו של הקבלן, עוה"ד צחי אבו, היה עליו לדחות הצעה כזו, עקב ניגוד העניינים המובנה בו נמצא.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*