מגרש השעשועים של סוואן

מגרש השעשועים של סוואן

אייזאה סוואן בא לשחק כדורסל במלוא מובן המילה, שוב הוא עושה זאת במשפרים מטורפים ומטווחים שאפילו פיני גרשון, שראה הכל מחזיק את הידיים על הראש כל פעם מחדש. מכבי אשדוד – באר טוביה מדלגת גם על האדומה של תל אביב ומצליחה לייצר ניצחון שלישי ברציפות, ולא סתם נצחונות, על אילת, מכבי ת״א ועכשיו גם הפועל ת״א.

שיפור מדהים נרשם גם בכמות האוהדים וחווית הצבע בהיכל, כ-400 אוהדים ליוו את הפועל ואשדוד נהנתה מחיזוק משמעותי של האחות הקטנה הקטנה ממועצת באר טוביה שהצליחה להביא כמעט יציע צהוב שלם. מילה חמה גם לדולפינים, ארגון האוהדים של מכבי אשדוד באר טוביה שנתנה פייט גדול לאדומים של הפועל, מביני העניין יודעים שלא מדובר במשימה קלה.

אחרי ששתי הקבוצות ניצחו בגדול בשבוע שעבר, האולם באשדוד היה מלא מפה לפה. המשחק נפתח בקצב מסחרר וסקור גבוה אבל הרבע הראשון היה דווקא אדום, כשכריס אוונס מעל כולם הוליך את האדומים ליתרון 22-31 בתום 10 דקות. באטל גם כן היה נהדר בניהול המשחק בהיעדרו של רביב לימונד.

swan

אשדוד חזרה מהר מאד למשחק בזכות איש אחד – אייזאה סוואן שנמצא בתקופה פנומנלית וקלע 5 שלשות, חלק מהן קרובות יותר למחצית המגרש, עד שקבוצתו חזרה להוביל. נקודות נוספות של סוואן קבעו 40-44 אבל מתן נאור בשלשה משלו קבע את תוצאת המחצית הראשונה, שיוויון 47-47.

garet

הרבע השלישי היה צמוד כרגיל והסתיים ביתרון מקומי של 62-64 אחרי נקודות של צ'ארלס תומאס אבל החדשות הרעות היו עבירות מספר 4 לאלן, רותבארט ומתן נאור, כולם אדומים. הפועל ת"א פתחה נהדר את הרבע האחרון, תמיר בלאט חטף והרים את אוונס לאלי אופ ומיד לאחר מכן מתן נאור קבע 64-71 עם שלשה גדולה. אבל שם נגמר הכוח להפועל ת"א. אלן ורות'בארט יצאו בעבירת חמישית, שולדברנד סוף סוף קלע נקודות באולם הביתי שלו ושלשה של סוואן הריצה את אשדוד ל-0-7 ויתרון 70-71.

zvi

גארט המשיך את הריצה ל-1-12 עד 71-76 אבל אוונס לא ויתר ושמר על הפועל ת"א במשחק. המאני טיים של המשחק הגיע עם שלשה אדירה של יהוא אורלנד שקבעה 9 הפרש, משם הפועל ת"א לא חזרה למרות נסיונות נהדרים של טיילור באטל. בסיום 86-91 לאשדוד שרושמת ניצחון שלישי ברציפות.

thomas

לאשדוד: סוואן 30, תומאס 20, גארט 17 (7 אס'), סולומון 11 (10 ריב'), שולדברנד 5, אורלנד 5, גלאדנס (9 ריב') 2, וורקמן 1.

להפועל ת"א: אוונס 27 (9 ריב'), באטל 24, רות'בארט 8, נאור 8, וויליאמסון 8 (9 ריב'), אלן 4, בלאט 4, אמיתי 3 (7 אס').

צילום: לירון מולדובן

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*