מספר עובדות על הסרת שיער בלייזר

מספר עובדות על הסרת שיער בלייזר

בשנים האחרונות הפך נושא הסרת שיער בלייזר לפופולארי מאוד אצל נשים, וגם אצל גברים. מה שהיה נהוג אצל מתי מעט הפך לנחלת רבים, שבעזרת השקעה לא גדולה מדי מעוניינים להרגיש טוב יותר עם גופם.  הפעם אדבר על חמש עובדות הקשורות לטיפולי הסרת שיער בלייזר.

ישנו מיתוס ולפיו הזמן הטוב ביותר לבצע טיפולי הסרת שיער הוא בזמן החורף. במערכות הלייזר החדישות, מותקנת מערכת קירור השומרת על עור המטופל בזמן הטיפול, ומכאן שהעור עובר חווית קירור ולא חימום והעניין מאפשר להיחשף לשמש ללא הגבלה! ולבצע הסרת שיער בכל ימות השנה.

הטיפולים לא כואבים, או לפחות כואבים הרבה פחות ממה שנהוג לחשוב- במהלך הטיפול  התחושה עשויה להיות של עקצוץ טורדני. לנשים סף כאב גבוה יותר ולכן קל להן יותר במהלך הטיפול. במכשירי לייזר מתקדמים-בהם משתמשים בסקין קליניק- קיימת טכנולוגית קירור השומרת על העור תוך כדי טיפול הלייזר. לכן אין צורך במשחות אלחוש ודברים מסרבלים אחרים. ראיתם את אמא שלכם מסירה שיער עם שעווה וצורחת בכל פעם? הלייזר הרבה פחות כואב..

רואים תוצאות מהטיפול הראשון- נכון, ידוע שהסרת שיער בלייזר הינו תהליך ממושך, תהליך שבו על מנת לקבל תוצאה טובה לטווח הארוך עלינו לבצע לפחות עשרה טיפולים, אך הבשורות הטובות הן כי מיד עם הטיפול הראשון המטופל חש בנשירת השיער באופן מלא, והתקרחויות דרמטיות במיוחד, דבר המשפר את איכות החיים כבר עם תחילת התהליך. 

הטיפול מתאים לכל גווני העור; אך לא לכל גווני השיער.  לפני ביצוע הטיפול יש לערוך בדיקה ויעוץ התאמה ולוודא כי אתם אכן מתאימים לסוג זה של טיפול.  הטיפול בלייזר יעיל וטוב, כאשר יש הבדל בגוון והצבע של השערה והעור של המטופל. ככל שהשיער כהה יותר והעור בהיר יותר הטיפול אפקטיבי יותר. בהתאם לכך אנשים בעלי שיער בלונדיני, לבן או ג'ינג'י אינם מועמדים מתאימים לתהליך.

המטפל חייב להיות מוסמך לכך, ומי שברשותו דיפלומה לעסוק בתחום. ישנו מיתוס שרופאים בלבד יכולים להפעיל מכשירי לייזר, זה נכון אך ורק עבור מכשירי הלייזר הישנים יותר בהם אין מערכות קירור מתקדמות והעור חשוף לסכנות ולכן דרוש רופא בקרבת מקום. בעידן ה- 2000 רוב מרכזי האסתטיקה הגדולים משתמשים במכשירי לייזר מתקדמים אותם מפעילים טכנאי/ טכנאיות לייזר בפיקוח רפואי. חשוב לשים לב, כי בבית הספר לרפואה אין חוג להסרת שיער בלייזר, ולפיכך ברוב המרכזים המספרים לקוחותיהם כי הם מטופלים ע"י רופאים. הייתי מתעכבת כדי לבדוק איזה סוג של רופא, איפה בוצעה הכשרתו כרופא והאם בכלל בעל רישיון לעסוק בארץ.

מה שלא תבחרו, בהצלחה!

הילה פולאט משהיד

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*