מכבי ת״א מגיעה להיכל הקריה

מכבי ת״א מגיעה להיכל הקריה

מאז עלייתה של אשדוד לליגת העל לפני 5 עונות זה היה נראה משחק אבוד, מראש. השנה מכבי אשדוד באר טוביה היא כל כך לא צפויה שהכל פתוח, עד כדי כך פתוח שהיא הצליחה לנצח את מכבי ת״א בביתה בהיכל מנורה מבטחים, כל כך פתוח שהפועל ירושלים, האלופה יצאה מההעכל עם קהל אוהדיה כשראשה שפוף כי מכבי אשדוד באר טוביה של צביקה שרף זו קבוצה לא צפויה.

הסיבות העיקריות הם שחקנים שביום טוב יכולים לחסל כל קבוצה, לדוגמא, אייזאה סוואן. השחקן הכי לא יציב שיש לכדורסל הישראלי להציע, יכול לקלוע 34 נקודות במשחק ויכול לסיים עם 7, דיאנטה גארת, שהדבר האחרון שאפשר להגיד עליו זה שהוא לא יציב, מספק את הסחורה על בסיס קבוע ומוביל את הליגה ב-3 פרמטרים שונים: ממוצע נקודות: 20.6, דקות משחק: 35.5, ואחוזי קליעה מעונשין: 90.3% (זה אמיתי). יום מוצלח במיוחד של גארת, כפי שקרה במשחק הקודם נגד מכבי ת״א יכול לשנות את יחסי הכוחות לטובת אשדוד בהנחה שמדובר גם במגרשו הביתי מגדיל את הסיכוי להצגת יחיד.

ashbt

ויש את צ׳ארלס תומאס, שרק עבירות יכולות לעצור אותו מלהגיע לתפוקת הנקודות הקבועה שלו (מעל 20). שלושת הזרים המצויינים של אשדוד יכולים ביום אחד מוצלח להפתיע גם את מכבי ת״א שבואו נאמר את האמת, לא נמצאת בשיאה, למרות שהחודש האחרון וצירופו של גל מקל מעידים על דרך חדשה.

tomas

נתון נוסף שיש לקחת בחשבון זה את קהל האוהדים שהתגבש השנה ומלווה את הקבוצה גם במשחקי חוץ ונותן פייט כמעט בכל היכל, השבוע יזדקקו השחקנים לכל צהוב שיגיע לתמוך כי חלק מהבילוי הוא העידוד והאווירה, זה התפקיד של האוהדים.

מה שבטוח יקרה בהיכל הקריה זה אירוע כדורסל ברמה גבוהה ומרגשת, כבכל עונה ההיכל ההיכל יהיה מלא ויהיה כולו כחול צהוב, ולאוהבי הכדורסל צפויה חוויה של ממש. מכבי אשדוד באר טוביה סיפקה השנה הצגות גדולות, מתח ורגעי כדורסל גדולים, תביעת האצבע של מר כדורסל, צביקה שרף ניכרת היטב על הקבוצה ובכדורסל כמו בכדורסל… הכל אפשרי.

kahal

זו בדיוק נקודת ההצטרפות של אוהדי הכדורסל והספורט באשדוד לקבוצה המקומית, הנהלת הקבוצה הוציאה מנויים במחירים מצחיקים שמאפשרים לכל אחד ואחת לרכוש מנוי ולהגיע עד סוף העונה לכל משחק בית. כמה מצחיקים המחירים?

  • מנוי בוגר: 150 ש״ח
  • הורה + ילד: 200 ש״ח
  • נער/חייל/פנסיונר: 100 ש״ח

את המנויים ניתן לרכוש בקופת ההיכל או ליחצו כאן! לרכישה דרך האינטרנט בכרטיס אשראי.

יום א׳, 21:05, היכל הקריה רובע הסיטי אשדוד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*