מילת הקסם של בחירות 2018 – איחודים

מילת הקסם של בחירות 2018 – איחודים

אין שום חדש תחת השמש ומידי 5 שנים, ברגע האמת הולכים לפח כמויות אדירות של קולות שהופכים ״לא כשרים״ ולא נספרים בתוצאות האמת ומשחקות בדיוק לידיים ההפוכות של מי שהצביע למפלגה שלא הצליחה לעבור את אחוז החסימה.

היה זה עורך דין יניב אהרון שיזם את הפניה הראשונית לראשי המפלגות שעתידות להתמודד למועצת העיר לפני כשבוע, נכון להיום לא נרשמו תוצאות. היום נושא האיחוד התחיל לעלות מדרגה עם התגובה הישירה של גיא סער מסיעת ״מחזירים את אשדוד״ ליניב קקון, יו״ר סיעת ״אשדודים״.

יניב שהציע לערוך סקר, אותו יממנו באופן שווה כל הסיעות שעתידות לרוץ, לסיעות שעוברות את אחוז החסימה, תינתן התמיכה של שאר הסיעות שלא עברו.

גיא סער, מסיעת ״מחזירים את אשדוד העלה פוסט שמתנגד להצעה, לא רק שהתנגד אלא בא עם רעיון מהפכני של איחוד אמיתי, המבטל באופן רשמי את המילה אגו ונותן מענה אמיתי לשלל הדעות ומגוון הקהלים.

הרעיון אומר משהו פשוט, לחלק כל מנדט ל-3-4 סיעות, דהיינו המובילים של 3-4 רשימות שממוקמים במקום הראשון ינהלו את המנדט הראשון, המקומות השניים את המקומות השניים וכך הלאה. שיטה זו אמנם מקצרת את הכהונה של כל מועמד אך מבטיחה דריסת רגל משמעותית ליותר כיסאות במועצה.

אין ספק שחשיבה כזו מחוץ לקופסא תזכה לכמות ניכרת של תומכים משלל מחנות וקהלים בעיר ותיתן ניסיון לכמות גדולה של חברים במועצת העיר, דבר הנחוץ בהחלט לדור הבא של הפוליטיקאים בעיר. ומה שחשוב עוד יותר תדלל את הנוכחות הסקטוריאלית של מפלגות כאלה ואחרות.

אז אחרי שהבנו למה כן זה רעיון מצויין נבדוק מה הצד הבעייתי של הרעיון, פה זה הרבה יותר קל, ישנה מילה אחת שמסכמת את העניין בצורה מושלמת… אגו.

נותר עוד זמן, ואולי עדיף שכל אחד יעבוד בינתיים בנפרד, אבל ברגע האמת יצטרכו כל המועמדים לדעת שבלוח השנה החיים ממשיכים, ב-31 באוקטובר אשדוד יכולה להתעורר לשני בקרים שונים לגמרי, ללא קשר לראש העיר שייבחר, המועצה היא שתכתיב את הטון, יהיה ראש העיר שיהיה, הוא ייאלץ להסתדר עם העוגה, שאנחנו תושבי אשדוד אפינו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*