מאבק העסקים הקטנים יוצא מהפייסבוק

מאבק העסקים הקטנים יוצא מהפייסבוק

ארגון העסקים העירוני שהחליט להוציא מאשדוד את הבשורה של התארגנות העסקים ברמה המקומית יצא היום מתחום הרשתות החברתיות והחל במפגשים מעשיים. היום נפגשו מעל 10 בעלי עסקים אשדודיים עם מנהליה הבכירים של אחת מחברות האשראי המובילות לפגישת עבודה ושיתוף פעולה מעניין במיוחד.

דוד קקון ואושרי ניזרי העומדים בראש המאבק ביקשו מחברת האשראי ליישר קו עם כל העסקים בעיר ולתת עמלת סליקה נמוכה במיוחד לכל מי שיצטרף לארגון, ללא קשר למחזור העסקי. עסקים רבים בעיר יופתעו לגלות כמה שווה המהלך הזה לעסקים שמחייבים בכרטיסי אשראי. בזכות הנכונות של חברת האשראי הרלוונטית וחברת מכשירי הסליקה המובילה בישראל שגם שלחה את הסמנכ״ל שלה לפגישה יוכלו עסקים קטנים רבים שפחדו להיכנס לנושא חיוב בכרטיסי אשראי להתחיל לחייב ללא עמלות כבדות ולזכות ליחס של לקוח גדול.

זו הפעם הראשונה שמתאגדים עסקים קטנים וזו רק תחילתה של המהפיכה שמתכננים השניים.

דוד קקון, יוזם הארגון: ״מדובר בצעד משמעותי ביותר עבור עשרות ומאות בעלי עסקים שחששו לפנות או להתעסק עם נושא האשראי כעסק קטן, כארגון זה רק צעד ראשון, אנחנו נשב עם הארגונים הגדולים במגוון רחב של תחומים ולא רק מהתחום הפיננסי ונעשה את המשא ומתן, ונביא אותו מוכן ובשל לטובתם של העסקים שיבחרו להצטרף.״

אושרי ניזרי: ״העסקים באשדוד ובכלל בארץ היו עם הראש למטה במשך שנים, הגיע הזמן להרים את הראש ולהתאחד, ראינו טוב מאוד מה קורה שעסקים מאוחדים ולאיזה תוצאות אפשר להגיע״.

לעסקים המעוניים לקחת חלק בארגון ינתנו פרטים דרך דף הפייסבוק שהקים הארגון ״עסקים קטנים חושבים בגדול – אשדוד״

בקרוב יפרסם הארגון את ההצעה של חברת האשראי שתהיה רלוונטית לכל העסקים הקטנים באשדוד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*