מעודדים ספקים אשדודיים

מעודדים ספקים אשדודיים

מעוף דרום ועיריית אשדוד יקיימו כנס לעידוד ספקים מקומיים. הכנס יתקיים ביום רביעי (21.12) בהשתתפות מנהלי רכש של חברות מובילות בעיר. ראש העיר: צעד נוסף לקידום עסקים בעיר.

ביום רביעי (21.12) יתקיים באשדוד כנס ראשון מסוגו שמטרתו להנגיש את מערך הרכש של חברות מובילות באזור לספקים מקומיים ולעודד חיבורים ויצירת שיתופי פעולה בין העסקים לחברות. הכנס, שיתקיים במרכז הצעירים "כיוונים", הינו יוזמה של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה, באמצעות מעוף דרום והאגף לפיתוח תעשייה בעיריית אשדוד.

בכנס ישתתפו מנהלי הרכש של עיריית אשדוד, אלת"א (מקבוצת התעשייה האווירית), בית החולים אסותא אשדוד, חברת "אדמה – פתרונות לחקלאות", פז-בתי זיקוק, חברת נמל אשדוד וקבוצת יהודה פלדות, שייקחו חלק בפאנל פתוח עם ספקים מקומיים מהאזור. כמו כן תתקיים הרצאה של ליאת ברנשטיין, מנהלת סניף אשדוד במעוף, על כלים ותקציבי מדינה לפיתוח עסקי. לאחר מכן יתקיימו דיונים בשולחנות עגולים עם נציגי החברות.

ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי: "כנס זה הינו צעד נוסף במהלך לקידום עסקים בעיר, במסגרתו אישרה לאחרונה מועצת העיר החלטה למתן יתרון לעסקים מקומיים במכרזי העירייה השונים. מדובר בהחלטה חשובה שמדגישה את המחויבות שלנו לעסקים המקומיים. החיבור בין ספקים פוטנציאליים למוסדות העוגן הכלכליים של אשדוד עתיד ליצור שיתופי פעולה מבורכים. אני רואה בכך אתגר חשוב שיכול להועיל לשיפור תהליכי הרכש בקרב העסקים הקטנים ומוסדות העוגן כאחד".

הרציונל העומד בבסיס הכנס הינו מיצוי ההזדמנות של אותן חברות גדולות הפועלות באזור אשדוד למינוף העסקים הקטנים. אפי מחלב, מנהל אשכול דרום במערך המעוף, ציין כי "זוהי הזדמנות פז לעסקים להיחשף למוסדות העוגן הגדולים האלה שפועלים באזורם. באמצעות עבודה עם החברות ורישום כספקים הם יוכלו להכניס יותר עבודה לעסק, לגדול ולהתפתח ובכך גם ליצור מקומות עבודה חדשים"

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*