דויד אסייג מחפש פיתרון יצירתי לבעיית הגרפיטי

דויד אסייג מחפש פיתרון יצירתי לבעיית הגרפיטי


חבר מועצת העיר הנמרץ, דויד אסייג מסיים את סבב הפגישות והחפיפה אותה הגדיר עד סוף חודש מאי, אחת הבעיות שזיהה אסייג במהלך סיוריו העיר היתה תופעת הגרפיטי, מניסיון חייו הבין אסייג שמלחמה בקנסות לא תפתור את הבעיה אולי רק תגביר אותה. בצעד יצירתי ויוצא דופן יוצא אסייג בקריאה לאמני הגרפיטי לבוא להידברות, לשמוע על הצרכים האמיתיים של הקהילה היצירתית הזאת ולנסות להגיע לעמק שווה כדי ששני הצדדים יענו על מבוקשo, מצד אחד לשלוט בתופעה ומצד שני לתת במה באיזורים מוגדרים כדי שיבואו לידי ביטוי.

לקראת הקיץ יקבע אסייג מועד למפגש הידברות ראשוני כדי להכיר מקרוב את הנפשות הפועלות המובילות בתחום ומשפ להתקדם.

 

תמונת ארכיון

 

הרעיון נולד כשת"פ בין אסייג לבין מר יעקב ביטון ראש מנהלת רובע הסיטי והמע"ר המתמודד במשך שנים עם תופעת הגפיטי ברחבי העיר.

השניים מגבשים תוכנית להיכרות עם ציירי הגרפיטי למצוא פתרון גם לאומנות הגרפיטי וגם להפחית באופן משמעותי את ריסוס כתובות הגרפיטי בכל רחבי העיר.

 

אסייג עם יעקב ביטון, ראש מינהלת הסיטי

 

דויד אסייג, חבר מועצת העיר והממונה על מינהל התפעול:

״בכל סיוריי ברחבי העיר בולטת התופעה של ציורי הגרפיטי שיצאו משליטה ופיקוח. מדובר בחבר׳ה צעירים ויצירתיים המנסים לבוא לידי ביטוי בכתובות ובציורים, אני משוכנע שבדרך של הידברות והקשבה לצרכיהם נצליח למצוא פיתרון שיהיה נח לעיר ולהם, בקרוב אצא בפרסום לגבי המועד ומקום המיפגש״.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*