בוגרי מכללת ההנדסאים במקיף ה' זכו במקום השני בתחרות באוניברסיטת ת"א

בוגרי מכללת ההנדסאים במקיף ה' זכו במקום השני בתחרות באוניברסיטת ת"א

בוגרי מגמת הנדסאי אלקטרוניקה של מקיף ה' באשדוד זכו במקום השני מתוך מאות מתחרים  בתחרות הפרויקטים הארצית לבוגרי הנדסאי אלקטרוניקה שנערכה באוניברסיטת תל אביב. הפרויקט הזוכה  עוסק ב"בקרת  sound ויזואלי".

הפרויקט משמש ליצירת אפקטים ויזואליים באמצעות מסך לדים צבעוניים, לייזרים ומנועים לפי צלילי המוזיקה. בנוסף, הפרויקט מפתח יכולת לעצב  אפקטים בסאונד באמצעות חיישני תנועת ידיים, מסך מגע צבעוני, לחצנים ווסתים. כל אלה מופעלים על ידי  תוכנת  Ableton הידועה כתוכנה שבה DJ's  ויוצרים משתמשים בהופעות לייב בזמן אמת תוך כד ביצוע הtrack -.

ראש צוות עובדי ההוראה במכללה, דוד דבדה, מספר שהפרויקט הזוכה בוצע על ידי ליאת הדרי ובן אברהם בהנחיית המנחה אבי חיון ובסיועו של קלוד טפירו.

בוגרי המכללה הציגו בתחרות פרויקט מעניין נוסף התופס תאוצה בתקופה זו  והמבוסס על רעיון ה-IOT (האינטרנט של הדברים). IOT   הוא רשת של חפצים פיזיים, או "דברים" המשובצים באלקטרוניקה, תוכנה וחיישנים, המאפשרים לתקשר בין ה"חפצים" באמצעות תקשורת אינטרנט מתקדמת דרך הענן תוך הצגת יכולות איסוף והחלפת מידע.

האינטרנט של הדברים כולל בין השאר את תחומי הבית החכם, העיר החכמה, תחומי הרפואה ועוד.

התלמידים בנו מספר כרטיסים המתקשרים ביניהם באמצעות הרשת:  בכל כרטיס שובצו חיישנים וממסרים הניתנים לשליטה אחד על השני או באמצעות אפליקציות חכמות שפיתחו.

פרויקט זה שלדברי ראש צוות עובדי ההוראה במכללה, דוד דבדה, עוד ידובר עליו רבות והקדים את זמנו, הוצג ע"י  ברק פרץ ועידן צורדקר וגם הפעם בהנחיית אבי חיון.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*